اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پمپ

پمپهای جابه جایی مثبت، به دلیل مکانیزم خاص شان بیشتر برای سیالات با ویسکوزیته بالا بکار میروند، همچنین برای کاربریهایی که نیاز به فشار بالا دارد، اما با وجود کاهش جریان، بازدهی آن تحت تأثیر قرار نگیرد و در تمامی مسیر انتقال فشار ثابت بماند، بسیار مناسبند.

با وجود اینکه پمپهای سانتریفیوژ به دلیل راحتی و دردسترس بود کاربرد بیشتری دارند، اما در جاهایی که پمپهای سانتریفیوژ قادر به انجام کار نیبستند پمپهای جابه جایی مثبت به کمک ما میایند و می توانند به راحتی، کارهای سخت را انجام دهند.

همان گونه که پیشتر گفتیم پمپهای جابه جایی مثبت برای انتقال سیالات با ویسکوزیته بالا مناسبند، مانند: روغن های غلیظ، اسلاری، لجن، خمیرها و…. همچنین به دلیل داشتن صافی داخلی، به خصوص در مدلهایی مثل پیش رونده خلاء، این پمپها برای انتقال سیالات همراه با مقادیر زیادی مواد جامد معلق، مانند تخلیه آبهای زیرزمینی یا لجنهای نفتی، بسیار مناسبند.علاوه بر این، مدلهایی مانند پیچی و پره ای، برای انتقال سیالات تمیزتر مانند انواع سوخت و روغنهای روانکاری ایده آل اند.

به طورکلی پمپ های جابه جایی مثبت، نسبت به پمپ های سانتریفیوژ سرعت پایین تری دارند، حال در مدلهای روتاری، همچون، لوب، پیش برنده خلاء و پمپ پیش رس، که پمپ چمبر بزرگ تری دارد و می تواند یک جریان هموار ایجاد کنند، برای سیالاتی که به برش حساسند مناسبند، مانند زیتون که نباید تحت فشار و له شدگی قرار گیرد، یا چسب که نباید حالت چسبندگی خود را از دست بدهد، و یا ژل ها که نیاز هست حالت ژله ایشان حفظ شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>