اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بازیافت

شرکت لبنیاتی Clover Sonoma در کالیفرنیا، خط تولید اولین بطری شیر ساخته شده از مواد بازیافتی (PCR) در ایالات متحده را راه اندازی می کند. این شرکت با 30 درصد محتوای بازیافتی در خط گالن شیر ارگانیک آغاز کرده و متعهد می شود میزان استفاده از مواد بازیافتی را در همه بطری های شیر این برند تا سال 2025 افزایش دهد. استفاده از محتوای بازیافتی در بسته­بندی­های پلاستیکی یک سیستم حلقه بسته برای بازیافت بطری شیر پلاستیکی ایجاد می کند و در مورد استفاده مجدد پلاستیک به ما اطمینان می دهد.

این اولین بسته بندی حامی محیط زیست برای لبنیات نیست. Clover Sonoma اولین کارتن شیر کاملاً تجدیدپذیر خود را در ایالات متحده در سال 2020 معرفی کرد. این شرکت همچنین با گفتن "نه" به درپوش های پلاستیکی روی کارتن های شیر کاغذی تصمیم آگاهانه ای برای کاهش ضایعات پلاستیکی گرفت. اولین بطری های شیر بازیافتی در سه ماهه اول سال 2022 با لوگوی خاصی در معرض فروش قرار می گیرد تا مصرف کنندگان در مورد مزایای بسته بندی جدید آگاه شوند.

پس از جمع آوری، شکل گیری، ذوب (یا خرد شدن) و قالب گیری در موارد جدید، پلاستیک PCR را می توان در انواع محصولات نهایی، از جمله بطری های پلاستیکی شیر، قالب گیری کرد. بسته بندی PCR ممکن است کمی تیره تر باشد اما از نظر غذایی ایمن بوده و توسط FDA تأیید شده است.

بسته بندی بازیافتی با کیفیت بسته بندی معمولی از جمله حفاظت، ممانعت و استحکام مطابقت دارد. محتوای بازیافتی همچنین مانع نفوذ نور، اکسیژن و سایر گازها به بسته بندی و تأثیر بر کیفیت محصول می شود. به طور کلی، استفاده از بسته بندی بازیافتی به کاهش رد پای کربن Clover Sonoma کمک می کند، تأثیر آن را در محل های دفن زباله کاهش می دهد و اهداف کلی پایداری را برآورده می کند.

به گفته بنیاد الن مک آرتور، اقتصاد دایره ای می تواند آینده بسته بندی های پلاستیکی را متحول کند زیرا بر تبدیل اقتصاد دور ریختنی ما به اقتصادی که در آن زباله ها حذف شده، منابع به گردش در می آید و طبیعت احیا می شود، متمرکز است.

این بطری های شیر از پلی اتیلن سنگین (HDPE) ساخته شده که به عنوان پلاستیک شماره 2 برای بازیافت شناخته شده است، که یکی از رایج ترین پلاستیک ها در برنامه های بازیافت ایالات متحده می باشد. از آنجا که Clover Sonoma بسته بندی بطری شیر را با استفاده از محتوای PCR بیشتر تولید می کند، شرکت به حجم بیشتری از HDPE بازیافتی احتیاج دارد. اگر مصرف کنندگان بیشتری بطری های شیر گالن را به جای سطل زباله در سطل بازیافت قرار دهند، این شرکت می تواند برای حمایت بیشتر از اقتصاد دورانی، بطری های شیر بیشتری از محتویات بازیافتی PCR تولید کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>