اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروپلین

شرکت Berry Global، تولیدکننده و بازاریاب جهانی محصولات بسته بندی پلاستیکی، به ائتلاف بازیافت پلی پروپیلن که هدف آن افزایش بازیافت پلی پروپیلن (PP) در ایالات متحده است، می پیوندد.روبرت فلورس، معاون پایداری در Berry، می گوید: "با گسترش و نوسازی زیرساخت های بازیافت، ما ارزش اقتصادی را که در حال حاضر از دست رفته است به دست می آوریم و محتوای بازیافتی مورد نیاز برای اجرای تعهدات را تأمین می کنیم."

این ائتلاف 4.2 میلیون دلار به 13 تأسیسات بازیافت در ایالات متحده اهدا کرده تا بازیابی PP را سالانه 13 میلیون پوند افزایش دهند.فلورس، که به تازگی نیز عضو هیئت مدیره The Recycling Partnership شده است، می افزاید: "این امر برای دستیابی به یک اقتصاد دایره ای و چند برابرشدن زندگی منابع طبیعی بسیار مهم است."

به عنوان یک تلاش بین صنعتی، Berry به اعضای کمیته راهبری Keurig Dr Pepper، Braskem، کنسرسیوم NextGen و بنیاد Walmart می پیوندد.PP یک پلاستیک پرکاربرد و مطلوب برای مصارف غذایی و غیرغذایی است. Berry می گوید این ماده در مقایسه با سایر زیرلایه ها کمترین رد پای کربن را دارد.

این شرکت معتقد است که این ابتکار با تلاش های خود برای بهبود بازیافت PP همخوانی دارد، زیرا این شرکت برای تقویت زیرساخت بازیافت، سرمایه گذاری و مشارکت را به طور استراتژیک هدف گرفته است.

ماه گذشته، Berry در دومین تأسیسات بازیافت، برای PP بازیافتی گرید FDA، برای بسته بندی در انگلستان سرمایه گذاری کرد. این شرکت تأکید می کند که بسته بندی های تولید شده از PP بازیافتی، 35 درصد انتشار کربن دی اکسید را کم تر می کند، به نصف مقدار آب نیاز دارد و به 90 درصد منابع سوخت فسیلی کم تری نیاز دارد.

اخیراً، Berry در ایندیانا، با تأسیسات بازیابی مواد برای خرید و نصب سیستم رباتیک سریع AMP Robotics Cortex برای مرتب سازی PP نیز همکاری کرده است.مواد بازیابی شده مجدداً در محصولات Berry مورد استفاده قرار می گیرد، اما مهم تر اینکه، تجربیات این ربات برای افزایش و ارتقاء بازیافت PP ارزیابی و به اشتراک گذاشته می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>