اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بوتانول

ان بوتانول یا ان بوتیل الکل یا نرمال بوتانول یک الکل نوع اول با چهار اتم کربن است. ایزومر های این الکل عبارتند از ایزوبوتانول، 2-بوتانول و tert-بوتانول است. این ماده حلالی بی رنگ است و بویی همانند بوی موز از خود متساعد می کند.

%7 وزنی از این ماده در دمای 20 درجه سانتیگراد در آب محلول می باشد (انحلال پذیری اندکی در آب دارد). این ماده می تواند در حلال های آلی معمول از جمله استون، اتر ها، الکل ها، گلیکول ها و هیدروکربن ها نیز به خوبی حل شود. نرمال بوتانول قابلیت اشتعال زایی بالایی دارد و در دمایی نزدیک به 35 درجه ی سانتی گراد آتش می گیرد.

بنابراین کار با این نوع حلال به دلیل اشتعال زایی بالا مراقبت های ویژه ای را می طلبد.نرمال بوتانول به طور طبیعی به عنوان یک محصول جزئی از تخمیر قندها و سایر کربوهیدرات ها به دست می آید و در بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها وجود دارد. همچنین این ماده یک طعم دهنده مصنوعی مجاز در ایالات متحده است که در کره، خامه، میوه، عرق نیشکر، ویسکی، بستنی و یخ ها، آب نبات و کالاهای پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در طیف گسترده ای از محصولات مصرفی استفاده می شود.بیشترین کاربرد آن به عنوان واسطه صنعتی به ویژه برای تولید بوتیل استات (یک حلال طعم دهنده مصنوعی و صنعتی) است. از پروپیلن ساخته می شود و معمولاً در نزدیکی محل تولید استفاده می شود. در سال 1997 حدود 784000 تن در آمریکا تولید میشده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>