اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هگزانول

این ماده در مقیاس گسترده (> 2، 000، 000، 000 کیلوگرم در سال) برای استفاده در کاربردهای بی شمار از قبیل حلالها، طعم دهنده ها و رایحه ها تولید می شود و به خصوص به عنوان پیش ماده تولید سایر مواد شیمیایی مانند نرم کننده ها و پلاستیک کننده ها استفاده می شود.در رایحه های گیاهان طبیعی با آن روبرو می شوید و بوی آن "سنگین، خاکی و کمی گلدار" برای آنانیومر R و "عطر و بوی سبک و شیرین گل" برای آنتیومر S گزارش شده است.

انشعاب در مولکول 2-اتیل هگزانول از متبلور شدن آن جلوگیری می کند و در نتیجه نقطه انجماد آن بسیار کم است. استرهای 2-اتیل هگزانول به طور مشابه تحت تأثیر قرار می گیرند و بنابراین به عنوان ماده اولیه در تولید پلاستیک سازها و روان کننده ها کاربرد دارند و حضور آن به کاهش ویسکوزیته و پایین آمدن نقاط انجماد کمک می کند.

کاربرد های 2-اتیل هگزانول

از آنجا که یک الکل چرب است، استرهای آن تمایل به خاصیت نرم کننده دارند. لذا حجم زیادی از 2-اتیل هگزانول تولید شده به عنوان پیش ماده سازنده پلاستی سایزر diester bis(2-ethylhexyl) phthalate (DEHP)، استفاده می شود.این ماده به عنوان یک حلال با نرخ تبخیر کم برای رزین ها، چسب ها، چربی های حیوانی، روغن های گیاهی، ضد عفونی کننده ها و اسپری های حشره کش و مشتقات نفتی استفاده می شود.

اتیل هگزانول همچنین هنگام واکنش با اسید نیتریک می تواند به عنوان تقویت کننده cetane number در گازوئیل مورد استفاده قرار گیرد. 2-اتیل هگزانول همچنین در واکنش با اپی کلروهیدرین (epichlorohydrin) و سدیم هیدروکسید برای تولید گلیسیدیل اتر (glycidyl ether) که به عنوان یک ماده رقیق کننده اپوکسی در پوشش های مختلف، چسب ها و درزگیرها است استفاده می شود. 2-اتیل هگزانول در غلظت های بسیار کم برای فرمولاسیون های ضد کف آبی استفاده شده در پارچه و صنایع کاغذ کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>