اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گریس

ساخت گریس معمولا طی یک فرآیند ناپیوسته انجام می شود. در این فرآیند ماده سفت کننده را در داخل مایع روان کننده پخش می کنند و آن را با مواد افزودنی یا بهبود دهنده ترکیب می کنند.

ساخت گریس به چند روش انجام می شود. در بعضی از حالت ها ماده سفت کننده از کارخانه های سازنده گریس، به صورت آماده خریداری می شود و سپس با مخلوط کردن آن با روغن، گریس با ساختمان مورد نظر به دست می آید. ولی در بیشتر مواقع به جای خرید صابون آماده، مواد اولیه لازم برای ساخت آن خریداری می شود و با ترکیب آنها در مایع روان کننده گریس مورد نظر ساخته می شود.

به عنوان مثال برای ساخت گریس با پایه لیتیوم، ابتدا روغن کرچک هیدروژنه و اسید چرب و یا گلیسیرید را در یک قسمت از روغن حل می کنند و سپس آن را با یک محلول آبی از هیدروکسید لیتیوم مخلوط می کنند تا عمل صابونی شدن صورت گیرد سپس با حرارت دادن محلول، آب موجود در صابون از آن جدا می شود سپس این مخلوط را که شامل صابون خشک می باشد با روغن مخلوط می کنند تا گریس مطلوب نهایی به دست آید.

در این حالت مخلوط روغن و صابون بدون آب، یک توده پلاستیکی که ساختمان آن الیافی است تشکیل می دهند. با ادامه عملیات Cut Back گریس، مراحلی مثل آسیاب شدن را جهت بهبود ساختمان خود می گذرانند. در پایان ممکن است عمل هواگیری جهت خارج کردن هوا از گریس و همچنین برای جدا کردن ناخالصی هایی که احتمالا همراه با مواد اولیه وارد شده است گریس فیلتر شود تا اثری روی کیفیت گریس نداشته باشد.

مراحل فوق از مراحل اصلی ساخت گریس است و در بعضی از فرآیندها برای ساخت گریس های ویژه ممکن است تعدادی از مراحل فوق به طور همزمان و برای ساخت بعضی دیگر از گریس ها این مراحل به صورت مجزا صورت می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>