اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیلندر

بسیاری از کاربردهای گاز ذخیره سازی شده ایجاد گاز باقیمانده یا مازاد و جریان های زائد مواد سیلندر می کند که باید مدیریت و احیا شود. این مواد می تواند شامل مواد زائد خطرناک و ناامن و در عین حال قابل بازیافت باشد. طیف گسترده ای از تولید کنندگان مواد زائد گاز ذخیره سازی شده با مصارف و تأمین کنندگان گاز مختلف وجود دارد.

این عملیات شامل شرکت های خصوصی کوچک و بزرگ، مؤسسات آموزشی، تجهیزات تحقیقاتی، ارائه کنندگان خدمات بهداشتی و آژانس های دولتی است. مدیریت مناسب ناوگان سیلندر گاز فشرده، کل چرخه عمر یک محفظه گاز را در نظر می گیرد که این یک عملکرد مهم برای تأمین کنندگان و مصرف کنندگان نهایی گاز است.

مدیریت ناوگان شامل نگهداری، تمیز کردن، نوسازی و تغییرات سرویس گاز مرتب سیلندر و احیای مجدد بر اساس الزامات DOT است. این حائز اهمیت است و در انتهای عمر پروژه سیلندر باید به مطابق با بهترین شیوه ها انجام شود. این شامل بازیافت و امحاء سیلندرهای استفاده شده به روشی امن، کارآمد و دوستدار محیط زیست می باشد. علاوه بر هزینه و امنیت، به هنگام بازیافت سیلندرها ملاحظات مهم نظارتی وجود دارد بنابراین مدیریت مناسب حائز اهمیت است. سیلندرهای گاز فشرده خطرناک هستند.

آنها خطرات محیطی و امنیتی زیادی شامل احتمال انفجار، آتش سوزی، استنشاق مواد سمی و آلودگی تماسی و دیگر خطرات را ایجاد می کنند. در کنار این خطرات تعهدات قانونی بالقوه وجود دارد که به هنگام بازیافت سیلندرها باید در نظر گرفته شود.سیلندرها با محتوای نامعین احتمال خطر زیادی داشته و باید تنها توسط افراد واجد شرایط آموزش دیده با استفاده از روش ها و تکنولوژی روز دنیا حمل شوند.

برخی مواقع برای حمل سیلندرهای گاز تجهیزات ویژه ای نیاز است. این مورد به خصوص در مواقعی که سیلندر حاوی شیرهای غیرقابل استفاده باشد موضوعیت پیدا می کند. برخی مواقع پیش از اینکه یک سیلندر گاز فشرده بتواند به طور ایمن به یک تأسیسات احیا منتقل شود باید کار میدانی تکمیل گردد.

ملاحظات حمل و تدارکاتی می تواند یک عامل مهم در احیاء ناوگان سیلندر باشد. کمپانی های بازسازی با سرویس کامل معمولاً، روش های حمل و نقل را پیشنهاد می کنند که شامل همه موارد از سوار کردن تا امحاء نهایی است. قبل از اینکه کپسول بتواند حمل شود باید آن را برای حمل، ایمن نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>