اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیلندر

مجموعه شیر سیلندر معمولاً حاوی فلزات مختلف مانند آلومینیوم، فولاد و برنج است. کامپوزیت های الیاف، آزبست و دیگر مواد نیز علاوه بر محتویات گاز سیلندر می تواند وجود داشته باشد. حداقل سیلندر باید از طریق تخلیه، فشار زدایی شود پیش از اینکه بتواند بازیافت شود. بسته به نوع گاز اقدامات گسترده تری ممکن است نیاز باشد. محتویات ظرف گاز می تواند از گاز های خنثی مانند هلیوم تا گازهای بسیار سمی و قابل اشتعال مانند فسفین و استیلن باشد. گازهای خطرناک مانند فسفین و سیلان در تولید نیمه هادی های ویژه کاربرد دارند. گازهایی مانند این باید با مراقبت شدید دفع شود تا از آسیب انسانی جلوگیری گردد.

استیلن معمولاً برای جوشکاری و برش بکار می رود. فرآیند جوشکاری که در آن از استیلن استفاده می شود به عنوان جوشکاری/ برش اکسیژنی شناخته می شود. استیلن شدیداً اشتعال زا بوده و در صورتی که به درستی حمل نشود می تواند فرار باشد.دیگر گازها مانند مبردها می تواند آسیب های محیطی مانند آلودگی یا تخریب لایه ازن ایجاد کند. تانک های بازیابی مبردها که برای سرویس کاری سیستم های تهویه هوا استفاده می شود معمولاً حاوی انواع مختلفی از مبردها است.

مبردها باید سوزانده شده یا به منظور استفاده مجدد جمع آوری و جداسازی شود تا از تخریب محیط زیست جلوگیری و الزامات قانونی برآورده گردد. دیگر انواع گازهای باقیمانده نیز ممکن است نیاز به جمع آوری یا سوزاندن پیش از خارج کردن سیلندر از سرویس باشد.محتوای سیلندر نیز می تواند با مواد غیرگازی مانند آب یا محصولات نفتی آلوده شود. این محتویات باید به صورت جداگانه از هر گاز فشرده موجود بررسی شود.

اکثر سیلندرهای گاز فشرده مانند کپسول آتش نشانی، بشکه های نوشیدنی، تانک های LPG، سیلندرهای پزشکی، سیلندرهای جوشکاری و صنعتی، سیلندرهای استیلن و مبرد می تواند به شیوه ای اقتصادی بازیافت شود.به طور ایده آل استفاده مجدد از فلزات یا کل سیلندر و شیر می تواند به منظور جلوگیری از دفن زباله انجام شود. فرآیند استفاده مجدد یا امحاء معمولاً شامل جدا کردن شیر، تحویل دادن سیلندر بی مصرف، جداسازی علائم، بازیافت فلزات و اطلاعات فنی است.

استفاده مجدد و استفاده در دیگر مصارف از سیلندر در صورتی امکان پذیر است که بتوان آن را بر اساس قوانین DOT دوباره گواهی دار نمود. برخی مواقع این شامل تغییرات سرویس گاز و تمیز سازی سیلندر و آلودگی زدایی است که باید به وسیله یک تأسیسات مجاز DOT دولتی حاصل شود.مهم است که از شرکت فرآیند کننده زباله ای استفاده شود که بتواند گواهی ای درباره چگونگی بازیافت و یا امحاء یک سیلندر ارائه دهد. این گواهینامه باید قابل ردیابی باشد تا به مشتری این اطمینان را بدهد که سیلندرها به درستی کار می کنند.

پروژه های بازسازی سیلندردارای اندازه های متفاوتی است. این پروژه ها می تواند به کوچکی یک سیلندر و یا به بزرگی از کار افتادن ناوگان چند موقعیتی، چند فازی انواع مختلف سیلندرها باشد. انگیزه بازسازی می تواند کهنگی سیلندر، خرابی سیلندر، اتمام پروژه، فرسایش طبیعی و یا غیره باشد.پروژه های بازسازی برخی مواقع نیازمند عملکرد همزمان شرکت های چندگانه به صورت هماهنگ است. یک یا چند کمپانی معمولاً خدماتی شامل مدیریت پروژه، بازیابی گاز، تغییر سرویس سیلندر گاز و احیای مجدد، دفن زباله، بازیافت فلزات، دسته بندی سراسری، بارگیری و حمل و نقل را ارائه می کنند.

شرکت امنیت جهانی (ASG) یکی از شرکت هایی است که پروژه های کوچک و بزرگ را با تمرکز بر قابلیت پردازش داخلی پشتیبان مدیریت می کند که همه شرکای مدیریت پروژه را حمایت می کند. ASG پوشش سراسری از مکان هایی در میناپولیس، مینسوتا و فونیکس، آریزونا فراهم می سازد.ASG در سطح ایالتی و دولتی مجاز می باشد تا عملیات مختلف احیاء سیلندر را اجرا کند و در بازیافت، احیاء مجدد، بازسازی، فروش و توزیعغ سیلندرهای گاز بسته بندی شده قابل حمل تخصص دارد. ASG خدمات بازیافت و امحاء ویژه، امن، کارآمد و دوستدار محیط زیست ارائه می دهد.

ASG معمولاً با شرکت های مدیریت پسماند، بازیابی مبرد و احیاء میدانی همکاری می کند تا طیف کاملی از خدمات امحاء تجهیزات گاز بسته بندی شده را ارائه دهد. ASG گواهی نامه هایی ارائه می کند که نشان می دهد سیلندرها به روش درست بازیافت یا امحاء شده اند.علاوه براین ASG محصولاتی ارائه می دهد که شامل سیلندرهای فولادی و آلومینیومی فشار بالا و فشار پایین برای کاربردهای مختلف مانند جوشکاری، برش، توزیع نوشیدنی، بسته بندی غذا، کاربردهای پزشکی و غیره است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>