اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هلیوم

تنفس هلیوم از سیلندر تحت فشار بسیار خطرناک است زیرا فشار گازی که در سیلندر قرارگرفته بسیار بیش تر است از هوا و می تواند باعث خون ریزی و ترکیدن ریه شود.بسیار خطرناک است که در درون بالون های بزرگ هلیوم قرار بگیرید چون میزان اکسیژن خون شما کاهش می یابد و قادر نخواهید بود به صورت خودکار تنفس هوا داشته باشید بنابراین به علت کاهش میزان اکسیژن بافت بدن دچار مشکلات تنفسی به طور دائم میشوید.

خطرات بالون و بادکنک های هلیوم و هیدروژنی برای محیط زیست

رها کردن بالون ها و یا بادکنک در هوای آزاد بسته به این که در کدام کشور زندگی می کنید غیرقانونی است برای مثال در NSW* رها کردن بیش از 20 بالون و بادکنک در هوا غیرقانونی است زیرا این بالون و بادکنک ها بعد از مدتی پایین آمده می تواند برای محیط زیست خطرناک باشد. اگر بالون و یا بادکنک های هیدروژنی در هوای باز رها شوند ارتفاع آن ها به طور مداوم زیاد می‌شود که این امر به نفع محیط زیست می‌باشد.

بالون ویا بادکنک ها می توانند هزاران مایل معلق بمانند و بعد باقی مانده ی لاستیک بالون ها روی زمین بیافتد حیوانات این پلاستیک هارا با غذا اشتباه می گیرند و میخورند این امر امروزه باعث مرگ بسیاری از حیوانات شده است مخصوصا حیوانات دریایی، تحقیقات نشان داده سالانه میلیون ها جسد مرده ی جانوران دریایی پیداشده است که در گلوی آن ها باقی مانده لاستیک بادکنک ها بوده است.

بادکنک های هلیومی مایل ها معلق می مانند ارتفاع می گیرنند و در نهایت تکه تکه می‌شوند و باقی مانده ی آن ها بر محیط زیست به جا می ماند.هلیوم گاز تجدید ناپذیر است و دسترسی به هلیوم ساده نیست درسته که ما هیچ وقت به طور کامل دسترسی به هلیوم را از دست نمی دهیم اما باید سعی کنیم بیش تر در موارد ضروری تر از آن استفاد کنیم مانند دستگاه MRI، صفحه های LCD و….

بالون ها و بادکنک ها ممکن است منجر به سقوط هواپیما شوند

بالون و بادکنک ها ممکن است منجر به سقوط هواپیما شوند خبرگزاری ها می گویند که بالون ها و بادکنک هایی که در هوا معلق می مانند ممکن است به موتور هواپیما ها آسیب برسانند. برسی های انجام شده نشان می دهد که علت برخی از سقوط هواپیما ها به خاطر گیر کردن لاستیک بالون و بادکنک ها در موتور هواپیما بوده است.

مرکز امنیت حمل ونقل هوایی اظهار داشته این موارد سقوط در ارتفاع کم اتفاق افتاده است و بالون و بادکنک ها در مسیر جریان هوای موتور هواپیما قرار گرفته اند. و باعث کم شدن نیروی هواپیما شده اند. برخورد بالون ها با هواپیما اغلب اتفاق می افتد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>