اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


گاز


گاز برودتی و مصارف آن

شرکت هانیول با برند Solstice®ze گام‏های بسیار خوبی در جهت استفاده از HFO (هیدروفلوئورو اولفین) در چیلرهای و پمپ‏های گرماساز برداشته است. طبق ارزیابی‏ها و تست‏هایی که بر روی چیلرهای مورد استفاده در سوپرمارکت‏ها انجام شده است، مشخص شده است که کارکرد گاز سرمایشی HFO در این چیلرها به مراتب بهتر از گازهای برودتی قدیمی است.

راه حلی که شرکت هانیول Solstice®ze در استفاده از گاز برودتی HFO پیشنهاد داده است راه حل بسیار خوبی است به طوری که استفاده از آن در چیلرهای انواع هتل‏ها، ادارات، بیمارستان‏ها و مراکز اطلاع‏رسانی و پردازش داده قابل انجام است.

در مورد چیللرهایی که از گاز R-410A استفاده می­کنند، ما گاز برودتی Solstice®L41 را به عنوان جایگزین پیشنهاد کرده‏ایم. با این سیستم‏ها، این امکان برای همه کاربران فراهم خواهد بود تا سیستم‏های فعلی خود را به سمت استفاده از گاز برودتی HFO ساخت شرکت هانیول Solstice®ze سوق بدهند و نتایج بسیار خوبی هم به دست آورند.

معرفی محصولات

بهترین گزینه برای مواجهه با چالش‏های انرژی و تغییر شرایط آب و هوایی و مناسب برای هر فعالیت تجاری شما!

  • نام محصول: ASHRAE#
  • شرح محصول: هانیول (Solstice®N13)

گاز سرمایشی R1450A که گزینه‏ای غیرقابل اشتعال است که جایگزینی مناسب برای گاز برودتی R-134a در سیستم‏های دمای متوسط محسوب می‏شود، ضمن اینکه عملکرد مشابهی داشته و از نظر بازده انرژی تفاوتی با گاز برودتی R-134a ندارد اما GWP (قابلیت گرمازایی برای کره زمین) آن تنها 547 است (یعنی کاهش تقریبا 60 درصدی GWP بر مبنای پنجمین IPCC).

این گاز سرمایشی قابل استفاده در پمپ‏های گرمازا، چیلرهای هوا خنک و چیلرهای آب‏ خنک بوده و می‏توان از آنها در ماشین‏های خودکار سکه‏ای (vending machine) سیستم‏های گرمایش و سرمایش ساختمانی و سردسازهای نوشیدنی، طبقات بالایی سیستم‏های آبشاری CO2، طبقه بالایی سیستم‏های CO2 آبشاری، سردسازهای DX با دمای متوسط و غیره استفاده نمود.

گاز برودتی HFO-1234ze

گاز برودتیسرمایشی گ تجهیزات کامپیوتری) ساخته شده است، با شماره سریال HFO-1234ze یک گزینه بسیار مناسب از حیث کارآیی و بهره‏وری انرژی در قیاس با گازهای برودتی قدیمی، قابل استفاده در چیلرهای هوا-خنک و آب-خنک برای سوپرمارکت‏ها، ساختمان‏های تجاری و سایر کاربردهایی است که با دمای متوسط کار می‏کنند.

استفاده از این گاز در پمپ‏های گرماساز، یخچال‏ها، ماشین‏های خودکار سکه‏ای (Vending Machine)، سشوارها و سیستم‏های آبشاری CO2 در یخچال و سرماسازهای تجاری است. شرکت هانیول Solstice®ze قادر است به تمامی معیارهای تجاری شما از حیث عملکرد، بهره‏وری، تأثیرات زیست محیطی و ایمنی پاسخ بدهد.

گاز برودتی Genetron ® AZ-20

گاز سرمایشی R-140A جایگزین مناسبی برای گاز سرمایشی R-22 است و بسیاری از کاربران استفاده از این جایگزین را در سیستم‏های تهویه و یخچال‏سازی مورد پذیرش قرار داده‏اند. البته استفاده از این گزینه تنها برای دستگاه‏ها و سیستم‏های جدید توصیه می‏شود نه برای تجهیزات قدیمی که به‏روزرسانی شده‏اند.

گاز برودتی Genetron ® AZ-20

گاز سرمایشی R-134a جایگزینی مناسب برای گاز سرمایشی R-12 است و لذا می‏توان از آن در کولر اتومبیل و سیستم‏های سرمایش صنعتی، تجاری و ساختمانی استفاده نمود. این گاز نیز صرفا برای کولرها و دستگاه‏های جدید توصیه می‏شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>