اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاز

شرکت تولید کننده گاز برودتی فروژن (Frogen®) برای سیستم‏های خنک‏کننده صنعتی و تجاری استفاده از گازهای برودتی Frogen®R134a، Frogen®R404A و Frogen®R507 را توصیه می‏کند. این مواد به صورت ویژه با گرید صنعتی تولید شده‏اند.

استفاده از گازبرودتی فروژن Frogen®R134a در سیستم‏هایی توصیه می‏شود که در دستگاه‏ها با دمای متوسط (کمتر از 35 درجه فارنهایت) مورد استفاده قرار می‏گیرند، که به عنوان نمونه می‏توان به استفاده از آنها در سیستم خنک‏کننده دستگاه خودپرداز، خنک کننده کیس کامپیوتر، دستگاه Vending Machine و دستگاه‏های فروش بستنی اشاره کرد.

اما برای دستگاه‏ها و سیستم‏هایی که به دمای خیلی پایین نیاز دارند، توصیه ما استفاده از گازبرودتی فروژن Frogen®R404A و Frogen®R507 است، چون این گازها سرمای مناسبی برای انواع فریزرها، ماشین‏های یخ‏ساز و سردخانه‏ها تولید می‏نمایند. گاز برودتی Frogen®R407C و Frogen®R404A بسیار مناسب برای سیستم‏های خنک‏کننده صنعتی هستند.

فروژن R22

شرکت تولید کننده گاز برودتی فروژن (Frogen®) برای سیستم‏های خنک‏کننده صنعتی و تجاری استفاده از گازبرودتی Frogen®R134a، Frogen®R404A و Frogen®R507 را توصیه می‏کند. این مواد به صورت ویژه با گرید صنعتی تولید شده ‏اند. استفاده از گاز سرمایشی Frogen®R134a در سیستم‏هایی توصیه می‏شود که در دستگاه‏ها با دمای متوسط (کمتر از 35 درجه فارنهایت) مورد استفاده قرار می‏گیرند

فروژن R134

شرکت تولید کننده گاز برودتی فروژن (Frogen®) برای سیستم‏های خنک‏کننده صنعتی و تجاری استفاده از گازهای Frogen®R134a، Frogen®R404A و Frogen®R507 را توصیه می‏کند. این مواد به صورت ویژه با گرید صنعتی تولید شده‏اند. استفاده از گاز Frogen®R134a در سیستم‏هایی توصیه می‏شود که در دستگاه‏ها با دمای متوسط (کمتر از 35 درجه فارنهایت) مورد استفاده قرار می‏گیرند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>