اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاز

برای یک سیستم تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و تجاری چند پارامتر از اهمیت بالایی برخوردار است: ابعاد و اندازه، قابلیت اطمینان و قیمت.در گذشته شرکت فروژن (Frogen®) گاز‏ برودتی HCFC-22)Frogen® R22) را با گرید تجاری تولید می‏کرد و به عنوان ماده اولیه سیال برودتی به بازار می‏داد.

بعد از آنکه دستور داده شد گاز برودتی CFC (کلروفلوروکربن‏ها) از رده خارج شوند و در آینده‏ای بسیار نزدیک گاز برودتی ®R22 (هیدروکلروفلوئوروکربن) هم از رده خارج خواهد شد، لذا توصیه شده است که از گاز برودتی Frogen®R134a و Frogen®R123 به عنوان جایگزین استفاده شود.

این گازهای برودتی جدید خیلی مواد خوبی هستند و استفاده از آنها در سیستم‏های تهویه مطبوع جدید و به‏روزرسانی‏شده خیلی مثمرثمر خواهد بود و بهره وری بالایی دارند و ضمن صرفه‏ جویی اقتصادی برای کاربران، سرمایش خوب و مؤثری هم برای کاربران به ارمغان می ‏آورند.

R407C گاز برودتی

برای یک سیستم تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و تجاری چند پارامتر از اهمیت بالایی برخوردار است: ابعاد و اندازه، قابلیت اطمینان و قیمت. در گذشته شرکت فروژن (Frogen®) گاز‏های HCFC-22)Frogen® R22) را با گرید تجاری تولید می‏کرد و به عنوان ماده اولیه سیال برودتی به بازار می‏داد.

گاز برودتی R22

برای یک سیستم تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و تجاری چند پارامتر از اهمیت بالایی برخوردار است: ابعاد و اندازه، قابلیت اطمینان و قیمت. در گذشته شرکت فروژن (Frogen®) گاز‏های HCFC-22 (Frogen® R22) را با گرید تجاری تولید می‏کرد و به عنوان ماده اولیه سیال سرماساز به بازار می‏داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>