اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بهترین پنل خورشیدی برای مصارف خانگی کدام است؟
تصمیم گیری در مورد اینکه بهترین صفحه خورشیدی کدام است، کمی دشوار است. همان طور که می دانیم «هزینه» و «فضا» معیارهای اصلی برای انتخاب صفحه PV مناسب هستند.

پنل_خورشید9

بنابراین، به طور خلاصه راجع به این موضوع بحث خواهیم کرد.

فضا:
از آنجایی که اکثر ما فضای بزرگی روی بام، پنجره ها و غیره نداریم، صفحه خورشیدی فیلم نازک و پس از آن صفحات خورشیدی کریستالی بهترین گزینه خواهند بود.

اگر اندازه برایمان اهمیت داشته باشد، باید به دنبال صفحات خورشیدی با بالاترین توان خروجی مجاز باشیم، زیرا صفحات PV با اندازه های یکسان، میزان توان خروجی مختلفی از قبیل 200 وات، 150 وات، 60 وات و… دارند.

اما در صورتی که اندازه مهم باشد، کدامیک بهتر است؟ هر دوی صفحات خورشیدی مونوکریستالی یا پلی کریستالی انتخاب های مناسبی هستند و مزایای یکسانی دارند، جز اینکه صفحات خورشیدی مونوکریستالی نسبت به صفحات پلی کریستالی از نظر فضا کارآمدترند و اندکی بیشتر توان الکتریکی تولید می کنند، اما همیشه هم اینگونه نیست.

صفحات خورشیدی پلی کریستالی کمی ارزان تر و از نظر فضا کم بازده تر هستند.

علاوه بر این، میزان یکسانی (مثلاً 150 وات) از صفحات خورشیدی مونوکریستالی و پلی کریستالی، تقریباً همان توان خروجی الکتریکی را با کمی تفاوت ناچیز تولید خواهند کرد، اما صفحات پلی کریستالی در مقایسه با صفحات مونوکریستالی اندکی فضای بیشتری را اشغال می کنند.

هزینه:
قیمت صفحه PV معمولاً به صورت قیمت بر وات دلار بیان می شود.

اگر به دنبال ارزان ترین قیمت در هر توان نامی باشیم، باید صفحات خورشیدی مونوکریستالی و پلی کریستالی مختلف موجود در بازار و اینترنت را مقایسه کنیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>