اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سوپرجاذب

در اوایل دهه 1970 پلیمرهای سوپرجاذب به روش پلیمریزاسیون در محلول آبی تولید شدند. در اواخر دهه 1990 تولید کنندگان پلیمرهای سوپرجاذب، مراحل فرآورش اضافی را به کار گرفتند. این مرحله باعث بهبود خواص محصول نهایی از جمله موارد زیر، می شود:

  • حفظ ظرفیت جذب در فشار بارگذاری بالاتر
  • افزایش همگنی محصول نهایی پودری و کاهش تمایل به توده ای شدن ژل
  •  کاهش تولید ذرات ریز (گرد) پلیمر سوپرجاذب طی ساخت و در مراحل تولید محصولات نهایی مانند پوشک بچه
  •  کاهش مقدار مونومر باقی مانده و مقدار پلیمر قابل استخراج در محصول پودری خشک

در این فرآیند پودر پلیمر سوپرجاذب برای پوشک بچه و محصولات بهداشتی بانوان تولید می شود.همچنین در این روش، مشکلاتی که به هنگام اعمال و پراکنده کردن پودر پلیمر سوپرجاذب روی کرک سلولزی در بخش مغزی جاذب در پوشک بچه به وجود می آید، برطرف می شود.

محصول نهایی دارای سختی بهبود یافته ای است، بنابراین در هنگام ساخت کالاهای مختلف، گرد و غبار ایجاد نمی شود. یکی از تفاوت های عمده این فرآیند با فرآیندهای تجاری دیگر در میزان مونومر باقی مانده می باشد. مونومر باقی مانده در این فرآیند کمتر از 100ppm بوده در حالی که محصولات تجاری معمول دارای 200ppm -1000ppm مونومر می باشند.

شرح کلی فرآیند تولید پلیمریزاسیون در محلول آبی در ادامه امده است. در این فرآیند از دو راکتور ناپیوسته استفاده می شود. هنگامی که در یکی از راکتورها محلول مونومر به پلیمر تبدیل می شود، راکتور دیگر در حال تخلیه است.

اولین مرحله فرآیند، تهیه آب بدون یون است که به عنوان حلال به کار می رود. همچنین در این مرحله حذف بازدارنده از اکریلیک اسید گلاسیال نیز انجام می پذیرد. ماده Versanex V-80 محصول شرکت Dow Chemiclas به آب دیونیزه شده افزوده می شود تا یون های باقی مانده در ان غیر فعال و به شکل کمپلکس درآمده و سپس محلول به طور مستقیم به راکتور ناپیوسته انتقال می یابد. همچنین با افزودن اکریلیک اسید گلاسیال میزان مونومر در مخلوط به 40 درصد وزنی می رسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>