اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مایع

کوکوآمیدو پروپیل بتائین سورفکتانتی است که دارای خاصیت شویندگی و پاک کنندگی بسیار خوبی بوده و عامل ایجاد سوسپانسیون و کف کنندگی می باشد، و با سورفکتانت های آنیونیک همگن شده و به محصول غلظت می دهد.

کوکوآمیدو پروپیل بتائین سورفکتانت آمفوتریک به شکل مایع بی رنگ متمایل به زرد کمرنگ می باشد و به علت دو خصلت بودن در محیط اسیدی خاصیت کاتیونیک و در محیط قلیایی خاصیت آنیونیک دارد و یک سورفکتانت بسیار ملایمی بوده که بر روی پوست بدن و مخاط و چشم ایجاد سوزش نمی کند و خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد.

این ترکیب شیمیایی در فرمولاسیون شامپو بچه، شامپو سر، شامپو بدن و مایع دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد و خاصیت شویندگی و پاک کنندگی و کف کنندگی و ویسکوزیته را افزایش می دهد.آلکیل بنزن سولفونیک اسید خطی یا LABSA، که در ایران به نام اسید سولفونیک شناخته می شود، سورفکتانت سنتزی است که بیشترین حجم تولید را در بین سورفکتانت ها دارد.

اسید سولفونیک سورفکتانت آنیونی با قدرت شویندگی و امولسیون کنندگی بالا دارای سازگاری با رنج وسیعی از سورفکتانت های آنیونی، غیریونی و آمفوتری است. یکی از مزایای اسید سولفونیک کارایی آن در محیط های اسیدی است و بر خلاف سورفکتانت های الکلی همچون تگزاپون در محیط های اسیدی تجزیه نمی شود. اسید سولفونیک معمولاً با انواع قلیاها (عمدتاً سدیم هیدروکسید) خنثی شده و تبدیل به سولفونات می شود که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.

اسید سولفونیک ترکیبی از مخلوط رشته های آلکیل بنزن سولفونیک اسید خطی با تعداد کربن 10 تا 14 می باشد که حلقه فنیل در آن می تواند به کربن های 2 تا 5 متصل باشد. خواص فیزیکی و شیمیایی اسید سولفونیک به طول زنجیر کربنی و مخلوط ایزومرهای آن وابسته است. ماده اولیه اسید سولفونیک، LAB نام دارد که طی فرآیند آلکیلاسیون بنزن با پارافین ها در حضور کاتالیست هیدروژن فلوراید یا آلومینیوم کلراید تولید می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>