اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مایع

کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید از ترکیب روغن کوکونات با دی اتانول آمین در حضور کاتالیزور تولید می شود. شکل ظاهری آن مایع چرب ویسکوز زرد رنگ و شفاف می باشد. یک سورفکتانت غیر آنیونیک بوده و در تمام مایعات شوینده و پاک کننده از قبیل ظرفشویی، دستشویی، شامپوهای موی سر، شامپو بدن و محصولات آرایشی و بهداشتی مورد مصرف قرار می گیرد.

از خواص عمده این ماده ایجاد ویسکوزیته، کف کنندگی، پایداری کف، امولسیفایری می باشد و به دلیل داشتن حالت چربی می تواند خاصیت نرم کنندگی، مرطوب کنندگی، حالت پذیری، ممانعت از ایجاد سوزش و محافظت از پوست بدن را داشته باشد. همچنین با سورفکتانت های متفاوت سازگاری داشته و به همین علت در فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تگزاپون (سدیم لوریل اتر سولفات) در آب های سخت پایداری کف خوبی فراهم می کند. آلکیل دی فنیل اکسید دی سولفونات نیز ماده ای است که اگر به فرمول مایع ظرفشویی اضافه شود، شویندگی مایعات ظرفشویی در آب های سخت را افزایش می دهد و بر روی ظروف لکه های آب را باقی نمی گذارد. این ماده یک سورفکتانت آنیونی است که خاصیت آب دوستی بسیار خوبی دارد و همچنین همانند سورفکتانت ها به عنوان ماده ای آب گریز نیز عمل می کند.

در تهیه شوینده هایی که بسیار غلیظ هستند، این ماده کاربرد دارد.برای تهیه فرمولی که سازگار با پوست دست باشد توصیه می شود از سدیم لوریل اتر سولفات با تعداد 3 مول اتوکسیله شده استفاده شود. همچنین می توان برای بهبود خاصیت نرم کنندگی آن به فرمول، بتائین یا سایر سورفکتانت های آمفوتری اضافه نمود.

در نهایت به منظور تهیه محصولی با کیفیت بسیار بالا می توان از موادی همچون آلوئه ورا، ویتامین E، گلیسیرین و یا عصاره های گیاهی به فرمول مورد نظر اضافه نمود تا جنبه های مراقبتی از پوست نیز لحاظ شده باشد. همچنین علاوه بر آن، از روغن هایی مانند لاوندر و رزماری نیز می توان استفاده نمود که برای آروماتراپی یا همان عطر درمانی مفیدند. برای افزودن خاصیت آنتی باکتریایی استفاده از تری کلوزان توصیه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>