اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتیل استات

اتیل استات به عنوان یکی از بهترین حلال های با نقطه جوش پایین مورد توجه است زیرا دارای قدرت حلال عالی و سرعت تبخیر مطلوب می باشد. به عنوان یک حلال اولیه در تولید لاک های نیتروسلولز و سلولز استات، چسب ها و مواد پوششی مناسب برای چرم مصنوعی مورد مصرف واقع می شود. در تهیه مواد آلی (استرها و مواد دارویی) و به عنوان یک عامل استخراج (استخراج آب از مواد غذایی در خلا) و ماده تمیز کننده (حلال رنگ) مصرف می شود.

به علاوه از استات اتیل به عنوان یک عامل ژل کننده در تولید باروت، به عنوان یک اسانس و عطر در صنعت عطرسازی، به عنوان یک عامل تقلیبی، به عنوان یک کمک کننده در تولید کاغذ نمادار و کاغذ پست نما و به عنوان یک جز از پولیش ها مصرف می شود.استات اتیل همچنین به عنوان یک حلال برای جز ایزوسیانات از لاک های پلی اورتان مصرف دارد.

خوردن و استنشاق بخارات این اسید به شدت مسمومیت ایجاد می کند، محرک شدید پوست و نسج است و می تواند سوختگی های شدیدی ایجاد نماید. هنگام استفاده از سولفوریک اسید حتماً در زیر هود و با احتیاط کامل کار کنید و ترجیحاً از دستکش استفاده نمایید.

در صورت تماس با پوست، فوراً آن ناحیه را ابتدا با دستمال تمیز خشک نموده و با آب سرد بشویید و در ادامه از محلول 5 درصد سدیم بی کربنات برای شستشو استفاده کنید. این ماده در تماس با آب به شدت عمل می کند، لذا اطمینان حاصل کنید که اسید غلیظ را به آهستگی با آب اضافه می کنید و هیچ گاه عکس این عمل را انجام ندهید.

استیک اسید گلاسیال

خوردن و استنشاق بخارات خالص این اسید به شدت مسمومیت ایجاد نموده و همچنین محرک شدید پوست و چشم است، می تواند سوختگی های شدید ایجاد کند. هنگام استفاده از اسید استیک حتماً در زیر هود و با احتیاط کار کنید و ترجیحاً از دستکش و ماسک استفاده نمایید. در صورت تماس با پوست، فوراً آن ناحیه را با آب سرد فراوان بشویید.محلول آبی این نمک تا حدودی باعث سوزش پوست می شود، در هنگام کار با آن با احتیاط کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>