اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استیک

استیک انیدرید اثر مخرب نیرومندی روی بدن انسان دارد. آستانه مجاز تنفس بوی آن 0/49 میلی گرم بر متر مکعب می باشد و چشم ها در اثر مقادیر کمتر نیز دچار ناراحتی می شوند. قرار گرفتن در معرض آن برای مدت طولانی در پوست بسیار سریع نفوذ می کند و تولید سوختگی و تاول های دردناک می نماید، که التیام آن ها کند است.

این ماده به ویژه برای عضلات حساس چشم ها، بینی و دهان خطرناک است و باید هنگام مصرف آن مراقبت فوق العاده ای به عمل آید. دستکش لاستیکی، عینک آزمایشگاهی و ماسک صورت توصیه می شود.مواد متعددی با استیک انیدرید ترکیب می شوند و خطرات ایمنی بیشتری فراهم می کنند. کرومیم تری اکسید به شدت با استیک انیدرید واکنش داده و یک اشتعال خطرناک می دهد.

مخلوط نیتریک اسید با انیدرید استیک خطر انفجار بسیار زیادی دارد و گفته می شود که این مخلوط از نیتروگلیسیرین حساس تر است. مخلوط 6 قسمت نیتریک اسید با 4 قسمت استیک انیدرید حساس ترین مخلوط های این دو است. موقع مخلوط کردن این مواد باید بسیار مراقب بود تا از تشکیل استیل نیترات بسیار قابل انفجار جلوگیری شود.

نیتریک اسید را در استیک انیدرید برای نیتره کردن ترکیبات آلی مصرف می کنند. بزرگ ترین انفجار وقتی صورت گرفت که مخلوطی از 568 لیتر پرکلریک اسید و 227 لیتر استیک انیدرید (به عنوان یک اکسید کننده) با صدای وحشتناکی ترکید، 17 نفر کشته شدند و بسیاری زخمی گردیدند و 116 ساختمان از بلوک های مختلف تخریب شد. به دلیل این که این مخلوط ها در پرداخت کاری فلزات بسیار موثر می باشند، روی آن ها مطالعه شده است تا خطرات را کم کنند.استیل پرکلرات CH3COO(ClO3)، احتمالاً در محلول پرکلریک اسید در استیک انیدرید وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>