اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


رزین


قوانین زیست محیطی

تحت تأثیریافته های جدید زیست محیطی در محیط های پژوهشی، قوانین این حوزه به صورت مداوم در حال تغییر است. درنتیجه به منظور دستیابی به استانداردها نیاز برای تغییر در فرمولاسیون های صنعت پوشش همیشه وجود دارد. مثلاً هم زمان با تصویب قوانین در زمینه وجود فلزات سنگین یا اتوکسیلاتها (APEs / APEOs) یا مواد الی فرار (VOC) در پوشش ها، تولیدکنندگان به دنبال مواد اولیه ای می باشند که علاوه بر حفظ عملکرد سابق مطابق استانداردهای جدید نیز باشند و هم زمان باعث حداقل افزایش قیمت و هزینه شوند.

آیین نامه های حمایت از سلامت مصرف کنندگان یا کارگرها

آیین نامه های زیست محیطی متفاوتی برای مصرف یا تولید مواد شیمیایی صنعتی نوشته شده است که به منظور حفظ سلامت کارکنان یا مصرف کنندگان این آیین نامه ها تدوین می شوند تا قرارگیری کارگران و مصرف کنندگان در برابر مواد شیمیایی دارای محدودیت هایی باشد.

بهبود عملکرد محصول

تمام مشتریان نیاز به محصول با خواص بهتری دارند. راحتی استفاده، مقاومت در برابر خوردگی و کاهش هوازدگی، ازجمله مهم ترین ویژگی هایی است که مشتریان متخصص و عمومی بر بهبود آن ها اصرار دارند. علت اصرار مشتریان به عملکرد بهتر، حصول ظاهر بهتر برای کالاها، افزایش طول عمر برخی محصولات یا حفظ ظاهر نو ماشین برای مدت طولانی تر است.

پایداری، مواد تجدیدپذیر، کاهش ضایعات

به دلیل اینکه پایداری (Sustainability) در حوزه های مختلف معانی مختلفی دارد، مفهوم پایداری در پوشش ها اشتباه برداشت می شود. اما به صورت عمومی مفهوم "گهواره تا گور" هنگام پایداری یک محصول مورد بررسی قرار می گیرد. این مفهوم عواملی مانند مواد اولیه تجدیدپذیر، حداقل انرژی مصرفی برای تولید، کاهش ضایعات و پتانسیل بازیافت محصول را در نظر می گیرد.

کاهش قیمت

کاهش قیمت فقط به وسیله کم نمودن قیمت مواد خام به دست نمی آید، بلکه کاهش هزینه دستمزد، افزایش بازدهی تولید، افزایش ظرفیت تولید (Economies of scale) هم عوامل بسیار مهمی در این زمینه هستند.بخش بندی های مختلفی در مورد بازار پوشش پیشنهاد می گردد، اما متداول ترین تقسیم بندی را در اینجا مد نظر قرار می دهیم:

  • پوشش های ساختمانی (معماری): ظاهر نهایی و راحتی در اعمال از جمله مهم ترین فاکتورهای مشتریان برای تولیدکنندگان می باشد که باعث ایجاد تغییر و تحول در این حوزه می گردد.
  • وشش های صنعتی: به دلیلی راحتی در اعمال انواع استانداردها در صنایع نسبت به بازار عمومی، ملاحظات زیست محیطی و پایداری ازجمله مهم ترین نیرومحرکه هایی می باشند که صنعت پوشش را وادار به ایجاد تغییر در فرمولاسیون می نمایند.
  • پوشش های خودرویی: ازجمله صنایعی است که هم قوانین زیست محیطی در آن باید لحاظ گردد هم کمینه قیمت و هم ظاهر نهایی جذاب با طول عمر زیاد.
  • پوشش هایی با پخت اشعه UV: این دسته از رزین ها به صورت گسترده ای در لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، فضای داخلی خودرو و دکوراسیون داخلی استفاده می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>