اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روغن موتور

این روش در کارخانه lille bonne در فرانسه اجرا شده است و مصرف اسید به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده است. سانتریفوژ و اینسنراتور ( کوره سوزاننده ضایعات) نقش تعیین کننده ای در این روش است. سوخت خارجی مصرف نمی شود و کالری لازم از سوزاندن لجن اسید و خاک فیلتر و رسوب تامین می شود. اینسنراتور(incenerateur) از نوع دوار و افقی است و به قسمی طراحی شده که ترکیبات فلزی موجود در رسوب به شکل گلوله های غیر فرار در می آیند و در کف کوره جمه می شوند.

مراحل اجرا: از محموله ای که وارد کارخانه می شود نمونه برداری می کنند و به کمک دستگاه مادون قرمز و کرماتوگرافی و غیره نوع روغن و میزان آلودگی آن مشخص می کنند.روغن مناسب را تا 90 درجه گرم می کنند. به دستگاه سانتریفوژ می فرستند از این دستگاه مرتبا سه فاز هیدروکربور، فاز آبی و یک ماده خمیری شکل که شامل رسوب جامد و مقدار کمی روغن است خارج می شود که فاز اخیر و فاز آبی را به اینسنراتور می فرستند.

فاز هیدروکربور را از کوره ای عبور می دهند تا حرارت آن 180 درجه برسد و سپس آن را به برج تقطیر در خلاء می فرستند تا گازوئیل و برش های روغن سبک جدا شود.باقی مانده برج خلائ را سانتریفوژ می کنند تا فاز روغن آن جدا شود و ماده خمیری شکفل را به اینسنراتور می فرستند. این روغن و همچنین برش های قبلی را که جداگانه جمع آوری شده است به طور مجزا به نسبت معینی با اسید سولفوریک مخلوط می کنند پس از تشکیل لجن اسیدی آن را به سانتریفوژ می فرستند، فاز روغن را از لجن اسید جدا می شود که لجن آن را به اینسنراتور می فرستند.

هر یک از برش های روغن را جداگانه به نسبت معینی به خاک رنگی مخلوط و سپس از کوره عبور می دهند تا حرارت آن به 240 درجه برسدو بعد آن راصاف می کنند و روغن را جمع آوری و گل آغشته به روغن را به اینسنراتور می فرستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>