اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروپلین

پلی ­پروپیلن تقویت شده با الیاف شیشه و کربن می ­تواند وزن کمتر، یکپارچگی بیشتر و عملکرد بهتری را برای محصولات شرکت Borealis ایجاد کند. شرکت Borealis یکی از تولیدکنندگان پلی ­الفین در جهان است که وارد تجارت خودرو در آمریکای شمالی شده و محصولات خود را به صورت PP تقویت شده با الیاف شیشه و کربن ارائه می­کند.

می ­توان با استفاده از پلیمرهای تقویت شده با الیاف، محصولاتی با وزن سبک­تر و قیمت پایین­ تر تولید کرد. استفاده از این نوع پلیمرهای تقویت شده موجب صرفه جویی در هزینه­ ها و کاهش مواد آلاینده­ای می­شود که طی فرایند تولید محصولات به وجود می ­آیند.

شرکت Borealis با تولید PP تقویت شده با الیاف، راهکاری برای تولید قطعاتی سبک­تر، با مقاومت مکانیکی بیشتر برای کاربرد در خودرو ایجاد کرد.بخش جلویی خودرو، به عنوان مثالی از قطعه­ی قالب­گیری شده از PP تقویت شده با الیاف شیشه و کربن

محصولاتی که با استفاده از الیاف تقویت شده­اند، جایگزین مناسبی برای فلزات و پلیمرهای مهندسی هستند. پلیمرها با استفاده از الیاف کوتاه و بلند شیشه و کربن تقویت می­شوند و می­توان درصد الیاف در پلیمر را بر حسب نیاز تعیین کرده و تغییر داد. این کار به تولید کننده امکان تنظیم میزان قدرت، وزن و قیمت را بر حسب نیاز می­دهد. همچنین استفاده از پلیمرهای تقویت شده، به دلیل دمای فرایندی پایین­تر، موجب صرفه­جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>