اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روغن صنعتی

روغن هیدرولیک همچون روغن های دیگر از اختلاط روغن پایه و مواد افزودنی تولید می شود که می تواند با توجه به نوع روغن پایه و مواد افزودنی، کاربردهای مختلفی در سیستم­های گوناگون داشته باشد.روغن هیدرولیک را می توان پر مصرف ترین روغن صنعتی نامید و از این­رو با توجه به مصرف بالا و کاربردهای متنوع و شرایط کاری گوناگون، این روغن نیز از تنوع بالایی برخوردار است. در واقع روغن هیدرولیک در یک سیستم، نقش انتقال دهنده انرژی را بازی می کند و در صورتی که این روغن دچار مشکل شود، این وظیفه به خوبی انجام نشده و سیستم با اختلال یا توقف در کارکرد روبرو می گردد.

مانند دیگر فرآورده های روغنی، برخی از انواع روغن هیدرولیک صنعتی نیز بر پایه سینتتیک تولید می شود که به دلیل کاهش آلودگی هوا و کارایی طولانی تر روغن نسبت به پایه معدنی این نوع روغن مصرف بیشتری دارد.کارکرد بهتر روغن هیدرولیک می­تواند باعث افزایش طول عمر روغن هیدرولیک گردد و زمان تعویض روغن هیدرولیک را به تعویق بندازد که در دراز مدت باعث کاهش هزینه های سرویس دستگاه می گردد.

روغن هیدرولیک برای دستگاه های هیدرولیک صنعتی، سیستم های گردشی و پرس­های سنگین و سبک، سیستم های انتقال قدرت هیدرولیکی و همچنین درسیستم هیدرولیک در خودروهایی که دارای فرمان و گیربکس هیدرولیک هستند نیز استفاده می شود.روغن هیدرولیک صنعتی با ایجاد لایه ای روغنی محافظ از سایش و اصطحکاک بین قطعات جلوگیری می کند و همچنین به عنوان یک روغن محافظ نیز عملکرد مناسبی در جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی قطعات فلزی دارد.

روغن های هیدرولیک با گرید های 5، 10، 22، 32، 46، 68، 100، 150، 220، 320 تولید می شود که پر مصرف ترین آنها گرید 46 و 68 است که در صنایع بیشتری مورد استفاده قرار می­گیرد. همچنین روغن­های هیدرولیک دارای سه سطح کیفیHL، HLP و HVLP تولید و عرضه می گردد که برای مثال سطح HVLP شاخص گرانروی بیشتری دارد که به همین دلیل باعث می شود مقاومت روغن نسبت به تغییرات دمایی بیشتر شود و در نتیجه روغن خاصیت خود را کمتر از دست می دهد و عملکرد بهتری پیدا خواهد کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>