اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاستیک

با توجه به تحولات بنیادین صنعت خودرو، سخت گیری بیشتر برای رعایت الزامات زیست محیطی و رواج استفاده از خودروهای الکتریکی، خودروسازان در سراسر جهان علاقه زیادی به پلیمرهای جدید ساخته شده با استفاده از نانومواد توسط شرکت روسی تحقیق و تولید R&P Polyplastic نشان دادند.اصلاح پلاستیک با نانولوله های گرافن دستاوردهای چشمگیری در پوشش های ضداصطکاک و ضدسایش و همچنین قطعات خارجی رنگ آمیزی شده با استفاده از روش نقاشی الکترواستاتیک فراهم می کند.

R&P Polyplastic، مواد پلیمری نانوکامپوزیتی را که با استفاده از نانولوله های گرافن توبال (Tuball) توسط OCSiAl سنتز شده، معرفی و تولید می کند. یکی از آخرین دستاوردهای آن ها پلی آمید 66 پر شده با الیاف شیشه و اصلاح شده با نانوتکنولوژی بود که با نام تجاری Armamid به بازار عرضه شده است.افزودن مقدار کمی نانولوله گرافن به پلی آمید منجر به Ωcm 106 تا 108 مقاومت حجمی می شود که مطابق با استانداردهای صنعتی موردنیاز است و خصوصیات مکانیکی مواد نیز حفظ می شود.

الکساندر زیمنیاکف، معاون فروش OCSiAl در روسیه و CIS می گوید: " افزودن نانوله ها به پلی آمید باعث تغییر چشم گیر خواص ماده شده و آن را از نظر الکتریکی رسانا می کند و این امکان را به ما می دهد که قطعات پلاستیکی را بدون استفاده از یک خط عملیاتی جداگانه رنگ آمیزی کنیم. این قابلیت، هزینه تولید را به میزان قابل توجهی کاهش داده و آن را کارآمدتر و سازگارتر با محیط زیست می کند. برخلاف روش های قبلی، نانوپلی آمید ثبات مقاومت را تضمین می کند و اثر نامطلوبی بر دوام ماده ندارد. "

تولید قطعات خارجی خودرو با استفاده از آرمامید پر شده با الیاف شیشه با نانولوله های گرافن، به عنوان یک راه حل ابتکاری برای صنعت خودرو در نظر گرفته شده است. آزمایش پیش تولید گلگیر اتومبیل با رنگ آمیزی الکترواستاتیکی و ساخته شده از پلیمر رسانا قرار است در سال 2020 آغاز شود.

امروزه فناوری های افزودن نانولوله های گرافن به پلیمرهای مختلف از جمله پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلاستیک ABS در حال توسعه هستند. برای مثال از پلی پروپیلن اصلاح شده توسط نانوتکنولوژی برای ساخت اجزای خودروهای الکتریکی به منظور کاهش وزن آن ها استفاده می شود.میخائیل کاتسومان، مدیر تحقیق و توسعه R&P Polyplastic، می گوید: " نتایج چشمگیری که امروزه شاهد آن هستیم تأیید می کند که آینده بسیاری از صنایع ممکن است با نانومواد مرتبط باشد و R&P Polyplastic از پتانسیل لازم برای تحقیق و تولید برخوردار است."

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>