اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرم

چرم ریز الیاف( میکرو فایبر)، نوآوری جدید در تولید چرم مصنوعی و جایگزین شایسته ای برای آن است. این چرم از الیاف بسیار ریز پلی استر و پلی آمید به همراه نوعی پلی یورتان ویژه ساخته می شود. میزان رشد مصرف این محصول بسیار چشمگیر و از سال 2004 تا 2012 حدود 9 درصد بوده است.

از چرم میکروفایبر می توان در تولید بسیاری محصولات نظیر؛ کفش، کیف، روکش مبلمان و صندلی خودرو استفاده کرد. این چرم مصنوعی ساختاری مشابه چرم طبیعی دارد و از دیدگاه زیست محیطی، در مقایسه با آلودگی های فرایندی چرم طبیعی، بسیار مورد توجه است.

ایتالیا و کشورهای جنوب غرب آسیا سرآمد این تکنولوژی نوین در دنیا هستند. متاسفانه فن آوری تولید چرم میکروفایبر تاکنون وارد کشور ما نشده است، در حالی که سرمایه گذاری در این بخش به دلیل پایین تر بودن قیمت محصول در مقایسه با چرم طبیعی، توجیه اقتصادی خواهد داشت. بدیهی است با ورود این صنعت به بازار داخلی، صنایع دست در کارچرم طبیعی دچار چالش جدی خواهند گردید.

چرم ریز الیاف، نوعی چرم مصنوعی با کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد است، که با ساختاری میکروسکوپی و مشابه چرم طبیعی طراحی گردیده است. در تولید این چرم، مصنوعی از نوعی پلی یورتان ویژه و الیاف بسیار ریز و ظریف به نام Sea-Island استفاده می شود.ریز الیافSea-Island نوعی الیاف ترکیبی پلی استر و پلی آمید است که چگالی خطی آن ها بین 3/0 تا یک دتکس است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>