اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چندین سال است که کمپانی های تکنولوژیکی همچون تسلا و اتو در حال توسعه ی کامیون های بدون راننده هستند. در سال 2016 کامیون بدون راننده ی اتو چند ده کیلومتری را در راننده حرکت کرد و توجهات را به خود جلب نمود؛ اما اخیراً ولوو تراکس این عملکرد بدون راننده را وارد مرحله ی دیگری کرده و البته آن را با استفاده از 6 کامیون بدون راننده ی FH16 در معادن نروژ انجام داده است.

ولوو

برای اولین تست دنیای واقعی، دو راننده ی ایمنی نیز پشت فرمان حضور خواهند داشت اما کامیون کاملاً خودران خواهد بود. این تست از جایی آغاز می شود که پر از سنگ آهک است. از آنجا کامیون ولوو، 100 متر را از درگاه باز تا رسیدن به تونل طی خواهد کرد و طول مسیر هم به 3.5 کیلومتر خواهد رسید. FH16 سپس مسیر کوتاهی را طی کرده و وارد دومین تونل با طول 800 متری خواهد شد.

ولوو

در پایان تونل دوم کامیون های ولوو وارد سایت سنگ شکن می شوند. اینجاست که کامیون ها در موقعیت برعکس قرار می گیرند تا سنگ آهک داخل آن ها، ریخته شود. کامیون های مورد بحث با دقت محموله ی خود را حمل کرده و نهایتاً شاهد یک موفقیت عظیم برای اولین تست دنیای واقعی کامیون های خودران خواهیم بود که موفقیتی فوق العاده برای ولوو محسوب می شود.

ولوو تلاش دارد انعطاف و راندمان بهتری برای مشتریان فراهم کند. با این تکنولوژی جدید، ولوو راه حل های پیشرفته ای را پیش روی مشتریان خواهد گذاشت که این امر باعث بهبود خروجی کارها می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>