اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


امولسیفایر


وکس WAX NF

این ماده به دلیل ترکیب نمودن مواد حاوی روغن و آب، امولسیفایر بسیار مناسبی در صنایع آرایشی به حساب می آید. این ماده سبب بهبود بافت و ساختار محصولات مصرفی می شود و موجب ایجاد لایه ی چربی بر روی پوست و مو نمی گردد.بسته به غلظت استفاده شده از این ماده، می توان از آن برای ساخت امولسیون های ویسکوز (ضخیم) یا نازک نیز استفاده کرد. وکس معمولا در غلظت 5-10%. مورد استفاده قرار می گیرد.

ستیل الکل

این ماده یک الکل چرباست که از روغن ها و چربی های طبیعی (ستیل و استاریل الکل) تولید می شود. برای ضخامت و تثبیت محصولات به منظور تقویت قوام از این ماده استفاده می شود. این ماده در غلظت کمتر از 2 درصد در محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

ستئارات 20

ستئارات 20 یک امولسیفایر بسیار مناسب می باشد زیرا می تواند به راحتی با انواع روغن ها ترکیب شود. بهترین فرایند و بازدهی این ماده را در هنگام اختلاط آن با سایر مواد از قبیل گلیسریل استئارات می توان مشاهده نمود. غلظت مورد استفاده از این ماده می تواند بین 0.5 الی 30 درصد باشد. از غلظت های بالاتر از این ماده در محصولات ژل مانند استفاده می شود.

گلیسیریل استئارات

این ماده معمولا به صورت ترکیب با سایر امولسیفایر ها مانند پلی سوربات 20 و ستئارات 20 مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به عنوان ضخیم کننده و تثبیت کننده در محصولات ارایشی مورد استفاده قرار می گیرد. غلظت گلیسریل استئارات در محصولات زیبایی معمولاً حدود 1-3٪ است.

پلی سوربات 20

این ماده در محصولات دارای روغن ضروری و رایحه های بر پایه ی روغن مورد استفاده قرار می گیرد و به طور طبیعی از اسید لوریک (روغن نارگیل) گرفته می شود. پلی سوربات 20 در غلظت های 2 الی 10 درصد مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده معمولا در محصول بر پایه ی آب مانند شامپو، اسپری مو و ژل هایشست و شو استفاده می شود.

کف

در بین سایر محصولات مراقبت شخصی، فرمولاسیون های شامپو با چالش بزرگی نسبت به سایرین مواجه است. علاوه بر پاک کنندگی، کاراکترهای کف کردن از نقطه نظر فروش موفق یک شامپو بسیار حائز اهمیت است.کف کردن زمانی اتفاق می افتد که مولکول ها؛اطراف هوا جمع شود.

ویژگی های کف نیز بین تولیدکنندگان ومصرف کنندگان متفاوت است اگرچه ترجیح بر این است که کفزیاد ودرخشان باشداز طرفی میزان کف تولید شده توسط یک شامپو دلیل بر توانایی بالای شستشوی مو نیست بلکه باید پس از یکبار شستشوی معمولی بتواند مورا کامل بشوید.سدیم لوریل اتر سولفات برای تولید کف مورد استفاده قرار می گیرد.

خیس کنندگی

عامل خیس کننده ماده ای است که توانایی آب یا محلول های آبی را به جابجا کردن هوا از سطح جامد را افزایش می دهد.با کاهش کشش سطحی محلول های آبی سورفاکتانت ها می توانند به عنوان ماده خیس کننده عمل کنند اگرچه مواد چربی دوست روی مو پروسه آبرسانی را کاهش می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>