اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت آمریکایی نیکولا برای اولین بار با معرفی کِشنده‌ی هیدروژنی One، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. حال این شرکت پس از چند ماه بی‌خبری، کشنده‌ی جدیدی به نام Tre را معرفی کرده است. این کشنده‌ی جدید هم مثل One، نمونه‌ای هیدروژنی است اما Tre به طور خاص برای اروپا طراحی شده است. نیکولا قصد دارد آزمایش‌های این کشنده را از حدود سال 2020 آغاز کند. قرار است Tre در انواع مختلفی با قدرتی از 500 تا 1000 اسب بخار به بازار عرضه شود. این کشنده به قوای محرکه‌ی هیدروژنی الکتریکی مجهز است که بردی بین 500 تا 1200 کیلومتر را برای آن فراهم می‌کند.

کشنده

ازآن‌جایی که Tre برای اروپا طراحی شده، محدودیت‌های اندازه و طول این قاره در آن لحاظ شده است. این موضوع همراه با طراحی متعارف‌تر، این کشنده‌ی جدید را از مدل One متمایز کرده است. به گفته‌ی مدیرعامل نیکولا آقای «تروور میلتون»، Tre به سیستم رانندگی خودکار سطح پنج مجهز خواهد بود. این کشنده‌ی آمریکایی با باطری‌های 800 ولتی و سیستم پیل سوختی 120 کیلوواتی به یکی از اولین کشنده‌های بدون آلایندگی اروپا تبدیل خواهد شد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، Tre در حدود سال 2022 یا 2023 به تولید خواهد رسید. نیکولا فعلاً اعلام نکرده که این کشنده در کجا به تولید خواهد رسید اما گفته است که هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی‌های اولیه برای شناسایی مکانی مناسب جهت احداث تأسیسات تولید آن در اروپا است.

کشنده


هرچند هم‌اکنون نیکولا تصاویری از این کِشنده‌ی جدید خود منتشر کرده است اما معرفی جهانی و رسمی آن در ماه آوریل سال آینده صورت خواهد گرفت. Tre طی رویدادی در فینیکس آریزونا در قالب یک پروتوتایپ برای اولین بار به نمایش عمومی درخواهد آمد، اما این شرکت علاوه بر آزمایش و تولید کِشنده‌ی جدید Tre، قصد دارد تا سال 2028 بیش از 800 جایگاه سوخت‌گیری هیدروژن را در ایالات متحده و کانادا احداث کند. در اروپا نیز تا سال 2020 اولین جایگاه هیدروژن احداث خواهد شد درحالی که تا سال 2030 بیشتر بازارهای اروپایی با جایگاه‌های سوخت‌گیری هیدروژن پوشش داده خواهند شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
کیوان اورنگ:
دوستدارم از این کشنده جدید خریدای کنم اما متاسفانه پولش ندارم واقع مادر ماشین هست خریدار خیرش ببینه
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>