اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

سدیم تری پلی فسفات یک پودر کریستالی است که در درجه اول برای تمیز کردن استفاده می شود. این ترکیب نمکی از اسید تری فسفریک است که به طور کلی در نرم سازی آب و نگهداری مواد غذایی استفاده می شود. این ماده هم به صورت بی آب و هم به صورت هگزاهیدرات وجود دارد. از نظر تجاری، STPP در صنایع نساجی برای رنگرزی و به عنوان امولسیفایر در نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها استفاده می شود اما به علت دارا بودن مقدار زیاد فسفات برای محیط زیست مضر است.

عوامل منفی و مثبت بسیاری بر بازار این ترکیب موثر است که به طور کلی عوامل منفی آن تأثیر بیشتری گذاشته و منجر به راکد شدن بازار و رشد آن شده، از طرفی استفاده از آن در محصولات شوینده و پاک کننده عامل اصلی رشد آن می باشد. علاوه بر این استفاده از این ماده شیمیایی در صنایع غذایی به عنوان نگهدارنده نیز عامل دیگری در افزایش تقاضا و افزایش نرخ رشد آن است.

بازار جهانی خرید سدیم تری پلی فسفات

اتحادیه اروپا به دلیل خطراتی که برای محیط زیست دارد استفاده از STPP را در سراسر منطقه ممنوع کرده و همچنین استفاده از زئولیت به عنوان جایگزین مناسب برای این ترکیب، کاربرد آن را محدود کرده است. بازار جهانی سدیم تری پلی فسفات در سال 2016 حدود 2250.7 میلیون دلار بوده و پیش بینی می شود این مقدار در دوره 2017-2023 با رشد ناچیز CAGR %1.48 به مقدار 2497.7 میلیون دلار برسد.

در این میان آسیا و اقیانوسیه47% کاربرد آن را به خود اختصاص داده و بزرگ ترین تولید کننده و مصرف کننده آن است. چین مهم ترین کشور درآمدزا در منطقه محسوب می شود و از سال 2016 حدود 518.8 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. در این میان بازار مواد شوینده و پاک کننده با اختصاص 26% از این ترکیب بزرگ ترین مصرف کننده آن بوده و نرخ رشد CAGR %1.40 خواهد داشت.

MSDS و موارد ایمنی

محصول فوق ممکن است سبب تحریک تنفسی، پوستی و چشم ها شود.در صورت تماس باپوست و چشم ها با آب زیاد شسته شود و مصدوم به هوای آزاد منتقل شده و منتظر فوریت های پزشکی بمانید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>