اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سولفات

سولفات منگنز به صورت کریستال (هشت آبه) و پودر خشک (سه آبه) عرضه می شود. گرید کریستالی به صورت بی رنگ و تقریبا شفاف است و نوع خشک به صورت بی رنگ تا رنگ سفید می باشد که هر دو گرید طعم شور و تلخ دارند.

  • میزان حلالیت سولفات منگنز، 1 گرم در 10 میلی لیتر آب می باشد.
  • حداکثر مقدار مجاز کلرید در این محصول، % 0/014 است.
  • حداکثر مقدار مجاز سرب 10 میکروگرم بر گرم محصول است.
  • حداکثر مقدار مجاز آرسنیک، 4 میکروگرم بر گرم محصول به صورت As2O3 می باشد.

چنانچه گرید کریستالی هشت آبه سولفات منگنز را به مدت 2 ساعت در دمای 100 درجه سانتی گراد و سپس به مدت 4 ساعت در دمای 400- 300 درجه سانتی گراد خشک کنید، نباید بیش از % 52 - 40 از وزن خود را از دست بدهد.اگر بیشتر از این مقدار از وزن خود را از دست بدهد یعنی مقدار هیدراته و رطوبت آن بیشتر از این مقدار است.

و اگر درصد کمتری از وزن خود را ازدست بدهد یعنی مقدار هیدراته آن ورطوبت ان کمتر از این عدد خواهد بود.چنانچه گرید پودری سولفات منگنز سه آبه را به مدت 4 ساعت در دمای 400 - 300 درجه سانتی گراد خشک کنید، نباید بیش از % 35 - 25 از وزن خود را از دست بدهد.برای تعیین درصد خلوص سولفات منگنز ازمایش زیر را انجام دهید:

0/6 گرم از سولفات منگنز را وزن کرده و در 2 میلی لیتر هیدروکلرید رقیق شده (نسبت 1 به 4) حل کنید و با افزودن آب، آن را به حجم 100 میلی لیتر برسانید. دقیقا 25 میلی لیتر از این محلول را بردارید و 50 میلی لیتر آب و 5 میلی لیتر بافر آمونیاک - آمونیوم کلرید (pH=10.7) به آن اضافه کنید. 5 قطره شناساگر اریوکروم بلک تی اضافه کنید و با محلول mol/l 0/05 از EDTA تیتر کنید، تا زمانی که رنگ محلول از قرمز - بنفش به آبی (نقطه اکی والان)تغییر کند. هر 1 میلی لیتر از محلول EDTA با غلظت mol/l 0/05 معادل با 6/018 میلی گرم از سولفات منگنز خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>