اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


لانولین


فواید این ماده برای پوست و مو

مطالعات نشان می دهد که این ماده می تواند در حدود 20 تا 30 درصد کاهش آب بدن را بهبود ببخشد. نرم نمودن و رفع خشکی پوست از مزایای این ترکیب به حساب می آید.این ترکیب به عنوان ماده اولیه در صنایع آرایشی، در نقش مرطوب کننده ایفای نقش می کند. لانولین با آب موجود بر روی سطح پوست تشکیل امولسیون داده و با نگه داشتن آب بر روی سطح پوست، از آن محافظت می کند. همچنین، باعث عملکرد بهتر پوست می گردد. جلوگیری از خشکی چشم ها نیز از دیگر مزایای لانولین محسوب می شود.

این ترکیب به صورت پماد در صنایع دارویی شناخته شده است و خواص درمانی دارد. به علاوه، این ماده به عنوان ماده اولیه در تولید شامپو نیز به کار می رود. شامپو حاوی این ماده باعث افزایش استحکام و کاهش آسیب به موها می شود. کاربرد دیگر آن، کاهش التهاب لب ها است و نقش آب رسانی به لب ها را ایفا می کند. خاصیت ضدباکتری و ضد قارچی را می توان از دیگر خواص آن بر شمرد.

کاربرد این ماده برای خشکی لب

این ترکیب به همان دلایل مرطوب کنندگی ای که برای پوست دارد در درمان لب های خشک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده بر خلاف سایر مزطوب کننده ها که بر روی سطح لب می مانند می تواند به اعماق لب نفوذ کند.

آیا این ماده همان چربی پشم است؟

ترکیب فوق هیچ گونه تری گلیسیریدی ندارد. با این حال این ماده به عنوان چربی پشم نیز شناخته می شود در حالی که چربی پشم حاوی تری گلیسیرید می باشد. یکی از اهداف و موارد مصرف ترکیب فوق حفاظت از پشم گوسفند است. همین ویژگی این ماده موجب استفاده از ترکیب فوق در محصولات آرایشی، کرم ها و… شده است.ترکیب فوق را از قراردادن پشم گوسفند در دستگاه سانتریفیوژ و جدا نمودن روغن از سایر مواد شیمیایی به دست می آورند.

فرایند تولید این ترکیب هیچ آسیبی به گوسفندان وارد نمی کند زیرا بعد از چیده شدن پشم آن ها تولید می گردد. این ماده در بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.روغن لانولین به عنوان نرم کننده شناخته می شود و برای بهبود پوست های خشک یا کم آب مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا این ماده در از بین بردن چین و چروک صورت موثر است؟

بیشتر ترکیباتی که برای درمان چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرند حاوی روغن و یا الکل این ماده می باشند. این امر ممکن است مصرف کنندگان را به این باور برساند که این ترکیب می تواند به مبارزه و درمان چین و چروک بپردازد. با این که شواهد علمی کمی وجود دارد اما این ترکیب می تواند تا دو برابر وزن خود آب را در ساختار خود نگه دارد و موجب بهبود پوست شود.

کاربرد ها

  • مرطوب کننده پوست های خشک یا جلوگیری از خشک شدن پوست
  • از لینولین برای کاهش تیرگی پوست استفاده می شود.
  • لوسیون ها، کرم ها، لوازم آرایش و زیبایی
  • کرم های پیش گیری از خارش پوست
  • روغن بچه و کرم های اصلاح
  • اسپری لانولین برای مو
  • کرم های ضدآفتاب

این ترکیب برای مصرف خارجی، ماده ای ایمن به شمار می آید. در حالی که به دلیل داشتن محتوای سمی، برای استعمال داخلی خطرناک است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>