اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

استفاده بیش از اندازه استاندارد از این ماده به عنوان عامل نگهدارنده غذا, باعث کاهش میزان سولفیت در کبد انسان می شود. در صورت مصرف بیش از اندازه به صورت مداوم، آسیب های زیانباری به سیستم ایمنی بدن انسان وارد می کند.

همچنین این ماده با سرطان، اختلاط در باروری، اخلال در رشد کودک و هم چنین مشکلات عصبی در ارتباط است. افراد مبتلا به آسم و سایر آلرژیها نیز ممکن است به آن حساس باشند.نکته ی دیگر این که این ترکیب را به هیچ عنوان نباید به صورت خالص مصرف کرد. زیرا باعث تحریک دستگاه گوارش انسان می شود.

دلیل این امر این است که با اسید معده ی انسان واکنش می دهد و سولفوریک اسید تولید می کند. مصرف مقدار بالای آن می تواند موجب تهوع، استفراغ، اسهال، درد شکمی، اختلالات گردش خون و اخلال در سیستم عصبی انسان شود. دوز مرگ ناگهانی برای بزرگسالان بالغ 10 گرم است. از این جهت لازم است پیش از شروع به کار حتما msds متابی سولفیت سدیم مطالعه گردد. تا از عوارض و خطرات این ماده اطلاع پیدا کنید.

Msds سدیم متا بی سولفیت

از جمله موارد ایمنی که باید هنگام کار با این ماده رعایت کرد نبوییدن و استفاده از دستکش است. زیرا استفاده از این محصول می تواند موجب آسیب و تحریک پوست شود. این ماده غیر قابل اشتعال است. امکان دارد حین کار کردن در دما های بالا به اکسید های خطرناکی از سدیم و سولفور تجزیه شود. همچنین در هنگام مخلوط شدن با آب واکنش می دهد و به یک اسید خورنده تبدیل می گردد.

اثرات تماس و برخورد

هنگامی که سدیم متا بی سولفیت شیمیایی خیس شود و یا در تماس با بخار آب قرار گیرد، گاز سمی گوگرد دی اکسید تولید می شود. از این رو افرادی که با این ماده سروکار دارند، باید تمام نکات ایمنی لازم را رعایت کرده و با احتیاط رفتار کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>