اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کوره

مونوکروماتورها از این جهت بسیار مهم اند که ناحیه محدودی از طیف که مورد نظر ما است را جدا می کنند.تابش مورد نظر که معمولاً خط رزونانس نشر شده عنصر مورد اندازه گیری است اجازه می یابد که از مسیر نور عبور کرده و به دتکتور برسد و این در حالی است که از رسیدن سایر طول موجهای تابشی به دتکتور جلوگیری به عمل می آید.

هرچه پهنای ناحیه جدا شده کمتر باشد حساسیت اندازه گیری افزایش می یابد که این امر باعث افزایش گزینش پذیری روش های جذبی و نشری و همچنین به دست آوردن یک رابطه خطی بین سیگنال و غلظت می شود. تکفامسازها به دو دسنه منشور و شبکه (توری، grating) وجود دارند.

دتکتور

آشکارساز رایج در روش جذب اتمی فتومولتی پلایر(لوله های فتو تکثیرکننده) است که در مواقعی که شدت تابش کم باشد می تواند بسیار مفید باشد. فوتون پس از برخورد با فتو کاتد اولیه موجب نشر الکترون به سمت صفحات فلزی که داینود نام دارند می شود.

پتانسیل هر داینود 90 ولت مثبت تر از داینود قبلی است.در هر برخورد الکترون به صفحات، تعداد بیشتری از الکترون ها از سطح آنها جدا می گردند به طوری که در نهایت تعداد زیادی از الکترونها به ازای یک الکترون اولیه به وجود می آید و باعث تولید جریان الکتریکی زیادی می شوند.این دتکتور دارای حساسیت بالا و زمان پاسخگویی کم می باشد و از معایب آن این است که نور شدید باعث از بین رفتن سطح داینودها می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>