اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سی ام سی

هنگامی که مقدار pH از نقطه ی ایزوالکتریک پروتئین بیشتر و یا کمتر باشد این محصول می تواند یک ساختار ترکیبی با پروتئین ها ایجاد نماید که موجب بهبود خواص امولسیونی و حفظ شکل ظاهری محصولاتی مانند بستنی می شود. این کار موجب می گردد تا انحلالیت پروتئین به رنج خاصی از pH محدود شود.

علاوه بر این با مخلوط کردن این محصول با پروتئین موجود در پنیر می توان ماده ای به دست آورد که جایگزین پروتئین تخم مرغ و شیر خشک موجود در کیک ها شود. با افزودن این ماده به کیک حجم آن افزایش می یابد و شاهد بهبود یافتن خواص آن خواهیم بود. همچنین می تواند جایگزین پروتئین تخم مرغ در محصولاتی مانند سس ها، سوپ ها، انواع کیک ها و پودینگ ها باشد.

هیدروفیل بودن و آبرسان

به دلیل وجود داشتن گروه های هیدروفیلی فراوان در این ترکیب قابلیت حفظ آب در آن بالا می باشد. در نتیجه استفاده از آن در آرد بسکوییت و کیک می تواند از تبخیر آب جلوگیری و به حفظ شکل آن ها کمک نماید.

اثر سوسپانسیون کنندگی

محصول فوق خاصیت سوسپانسیون کنندگی قوی ای دارد و در مقدار مناسب در نوشیدنی های مایع، انواع خمیر ها، و یا سایر مواد سوسپانسیونی برای یکنواخت سازی و حفظ طعم محصول، مورد استقاده قرار می گیرد. اثر بخشی این محصول در هنگام استفاده ی همزمان آن با دیگر پکتین ها در نسبت مناسب افزایش می یابد. بنابراین در انواع چای های میوه ای، انواع نوشیدنی های میوه ای مانند آب پرتقال، آب نارگیل، آب انواع سبزیجات به عنوان افزودنی مورد استفاده قرار می گیرد. مقدار مناسب استفاده از این محصول در محصولات ذکر شده بین 0.1 تا 0.4 درصد وزنی می باشد.

اثر بخشی بر ظاهر

این ماده می تواند سرعت تخمیر مواد را افزایش دهد. بنابراین استفاده از آن در محصولاتی مانند نودل موجب کاهش زمان ورز آمدن خمیر، یکسان سازی ظاهر، کاهش میزان آب و فشار در هنگام پردازش آن می شود. نودل دارای cmc این محصول بافتی یکنواخت، مقاوم و چسبنده خواهد داشت. از آنجایی که ویسکوزیته ی بالایی دارد در هنگام سرخ کردن نودل میزان روغن مصرفی آن به میزان 3 الی 5 درصد کاهش می یابد.

خاصیت ژلی

خاصیت ژلاتینی خوبی به مواد می بخشد و می تواند ویسکوزیته ی محصولات را زیاد کند. بنابراین، در ساخت انواع دسر ها مانند پاناکوتا، مربا، ژله ها، بستنی (به جای ثعلب) سایر مواد غذایی کاربرد دارد.

بهبود خواص فیزیکی

این ماده به عنوان نوعی نگهدارنده برای میوه ها، سبزیجات و یا تخم مرغ مورد استفاده قرار می گیرد. الی 3 درصد از محلول سی ام سی همراه با کربوکسی بنزوات را می توان به عنوان پوششی برای محصولات ذکر شده استفاده نمود. این ماده موجب حفظ طعم و عطر مواد و جلوگیری از رشد کپک بر روی آن ها می گردد.هضم آن آسان نیست، بنابراین در ساخت محصولات رژیمی مانند بسکوییت های رژیمی استفاده می شود به دلیل خاصیت تثبیت کنندگی فوم در ساخت دلستر کاربرد فراوان دارد.

حفظ رطوبت و شکل دهی به بستنی

سلامت استفاده از این ماده در صنایع غذایی توسط دو سازمان غذایی FAO و WHO تایید شده است (به طور روزانه 30 میلی گرم در ازای هر کیلوگرم از وزن بدن).

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>