اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سی ام سی

در این موارد خلوص بالا احتیاج نیست (حداکثر تا 90 درصد) و در ویسکوزیته پایین (کمتر از 1000 سانتی پواز) سنتز می شوند. در میان صنایع مختلف نساجی، کاشی، کاغذسازی، مواد شوینده، معدن کاری، گل حفاری و صنعت رنگ بیشترین تقاضا را برای این ماده به خود اختصاص می دهند.

صنعت نفت و گاز

گل حفاری که در چاه های نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد باید علاوه بر توانایی بیرون آوردن ضایعات، توانایی جلوگیری از نفوذ آب از طریق دیواره به داخل چاه و همچنین جلوگیری از ریختن دیواره را داشته باشد. برای تامین چنین خاصیتی در گل حفاری از سی ام سی بهره می برند. گل حاوی این ماده لایه ای نفوذناپذیر را بر روی دیواره چاه ایجاد می کند که از نفوذ آب و فرو ریختن دیواره جلوگیری می کند. از دیگر فواید استفاده از CMC در گل های حفاری می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • کاهش از دست رفتن گل حفاری
  • افزایش دمای عملکردی گل
  • سازگاری با دیگر افزودنی های موجود

سرامیک سازی

CMC گرید سرامیک به عنوان پلاستی سایزر، افزایش دهنده سیالیت و عامل چسپندگی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده در تولید سرامیک باعث افزایش سیالیت دوغاب، کاهش مصرف انرژی تولید و … نیز شود.

دخانیات

مخلوط کردن برگ های توتون با سی ام سی باعث اتصال ورقه های تنباکو به یکدیگر می شود که آن را برای رول کردن مناسب می سازد. دوز مورد استفاده برای این کار 2-6 درصد است که بسته به مواد اولیه استفاده شده تغییر می کند.

پوشش های امولسیونی محلول در آب

در این پوشش ها CMC به عنوان حجم دهنده و عامل پراکنده کننده استفاده می شود.این ترکیب به دلیل توانایی که در حجم دهندگی، اتصال، پراکنده سازی، معلق سازی، امولسیون سازی و پایدار کنندگی که دارد، تقریبا در تمام محصولات آرایشی بهداشتی مانند کرم سفیدکننده پوست، پودر صورت، کرم ضد آفتاب، شامپو و … به کار برده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>