اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی اتیلن

در فرایند تولید پلی اتیلن سبک پراکسیدهای آلی جهت شروع و کنترل دمای واکنش استفاده می شوند. واکنش پلیمریزاسیون نیاز به آغازگرهای مناسبی جهت شروع زنجیره های پلیمری خواهد داشت که پس از رقیق سازی با یک حلال مناسب در نقاط مشخصی از راکتور تزریق خواهد شد.

اتیلن، آغاز گز و در صورت امکان کومونومرها (اتیل وینیل استات، ان بوتیل اکریلات) به عنوان خوراک به واحد تولیدی وارد می شوند و به وسیله کمپرسور بوستر، پرایمری و همچنین هایپر تا فشار 2400 بار فشرده می شوند و در مرحله بعد به راکتور اتوکلاو وارد می شوند. خواص پلیمر مانند(شاخص ذوب شدن، چگالی، توزیع وزن مولکولی) توسط اغازگر، فشار، توزیع دمایی و مقادیر کوپلیمر تعیین می شود.

بعد از اختلاط مواد و واکنش آنها با یکدیگر در راکتور اتیلن اضافی وارد چرخه بازیابی و ریکاوری می شود و دوباره به جریان ورودی راکتور متصل می گردد.پلیمر ذوب شده با افزودنی ها ترکیب شده و برای رسیدن به بازده و محصول نهایی وارد اکسترودر می شود. در ادامه وارد قسمت بسته بندی و نگهداری می گردند.

LDPE به طور به خصوص و فقط توسط روش فشار بالا یا اتوکلاو تولید می شود. اغلب اوقات پراکسیدهای ارگانیک به عنوان آغاز گر استفاده می شوند.کاتالیست های فلزی (زیگلر-ناتا، فیلیپس و تک سایت) برای تولید پلی اتیلن با چگالی خیلی پایین VLDPE، پلی اتیلن با چگالی متوسط MDPE، LLDPEو HDPE در روش تولیدی دوغابی، فاز گازی و محلول استفاده می گردد.حدود 27 درصد از تولیدات جهانی پلی اتیلن از طریق فرایند فشار بالا تولید می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>