اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرمالین

این نوع از رزین ها از واکنش اوره و فرمالدهید به دست می ایند و بیشتر در نئوپان و تخته سه لایی استفاده می شوند. این نوع از رزین ها ارزان ترین نوع رزین ها می باشند و بیشتر استفاده می شوند. برای درک بهتر واکنش تولید این ماده مقالات بسیاری ارائه شده است اما اگر به صورت ساده بیان شود:

اوره و فرمالین ترکیب شده و از طریق پمپ به واحد چند مرحله ای وارد می شوند. در هر مرحله pH و دما به صورت دقیق کنترل می شود زیرا میزان درجه پلیمریزاسیون بسیار مهم است. سپس ترکیب برای تغلیط بیشتر وارد تبخیر کننده پیوسته می شود تا به میزان غلظت مشخص برسد.

رزین های UF می توانند به فرم جامد باشند اما معمولا با درصدی از آب اعمال می شوند. رزین ها از لحاظ وزنی شامل 70 % فرمالدهید می باشند. رزین های UF 70 الی 85 % جامد هستند که مقدار بسیار کمی متانول و فرمیک اسید را به عنوان ناخالصی دارند. هنگام حمل و نقل باید در جای خنک نگه داری شوند. این مواد همچنین به عنوان anti-block در کود ها نیز کاربرد دارند.

استفاده از این رزین ها در کشورهای پیشرفته بسیار رایج است اما اخیرا در بازار های نوظهور نیز به فروش می رسد. استفاده در تولید تخته سه لایی پر کاربرد ترین مصرف این ماده است. رزین های فنولی که شامل پلیمرها و الگومر ها می شوند از ترکیب فنول با فرمالدهید به دست می آیند.

محصول نهایی واکنش ملامین و فرمالین رزینی هست که پنلهای چوبی با مقاوت رطوبتی و گرمایی بالا را پدید می آورد. این نوع از رزین ها گران ترین نوع و کم کاربرد ترین نوع رزین ها هستند. کاربرد این نوع از رزین ها در لمینت های تزیینی، پوشش های سطحی گرما سخت و… می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>