اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جوهرنمک

اسید ها هر کدام به نوبه ی خود خطراتی را می توانند برای سلامتی ایجاد نمایند. اما جوهر نمک به دلیل مصارف خانگی، بیشتر موجب آسیب دیدگی به افراد به خصوص خانم های خانه دار می شود. در نتیجه حتما پیش از استفاده از این محصول باید نکات ایمنی را رعایت نمایید و اطمینان خاطر حاصل نمایید که محیطی که با این ماده کار می کنید از تهویه ی مناسب برخوردار باشد.

در هنگام شست و شو توسط این ماده حتما از دستکش استفاده نمایید. توصیه می شود از این شوینده تنها برای جرم های بسیار مقاوم استفاده کنید. برای استفاده ی روزمره و پاکسازی سایر جرم ها می توانید از شوینده های ضعیف تر با معایب کمتر استفاده کنید.

غلظت های خطرناک

حس بویایی شما می تواند وجود کلر را در غلظت های کمتر از 0.8 ppm نیز تشخیص دهد که در همین غلظت نیز برای دستگاه تنفسی بسیار آزار دهنده خواهد بود. طبق دستور العمل های سلامتی و ایمنی کار، نباید فرد در معرض بیش از 1 ppm از این ماده قرار بگیرد. سطوح کلر به اندازه ی 15 ppm می تواند موجب تحریک گلو شود. همچنین غلظت های بالا و در حدود 50 ppm کلر بسیار خطرناک است.

علائم مسمومیت با جوهر نمک

نشانه های اولیه مسمومیت ناشی از گاز کلر متصاعد شده می تواند شامل قرمزی چشم ها، التهاب گلو و بینی، عطسه و بی حسی باشد. در سطوح بالاتر ممکن است حالت هایی مانند تنگی نفس، سرفه، خفگی، تهوع و سرگیجه را تجربه کنید. حتی قرار گرفتن مکرر در برابر غلظت های پایین این ماده می تواند موجب از بین رفتن مینای دندان، مشکلات پوستی و ایجاد درد در قفسه ی سینه شود. جالب است بدانید که گاز کلر حتی می تواند موجب مرگ و میر در افراد شود و به همین دلیل در طول جنگ جهانی اول از آن به عنوان یک سلاح شیمیایی استفاده گردید

کاربرد سرکه به جای جوهر نمک

پیشتر اشاره شد که قدرت بالای این ماده در از بین بردن لکه ها هم باعث محبوبیت آن و هم باعث بروز مشکلاتی در استفاده های خانگی گردیده است. به عنوان مثال این محصول گاها باعث از بین رفتن لعاب روی شیرآلات یا حتی خورده شدن سطوح فلزی و حتی تغییر رنگ در آنها می گردد، ماده ای که می توان از آن به نوعی به عنوان جایگزین جوهر نمک یاد کرد استیک اسید است که در سرکه نیز وجود دارد و طبق تجربه، استفاده از آن برای از بین بردن لکه ها روی سطوح می تواند مفید باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>