اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ولوو

ولوو از یک کامیون مفهومی بدون سرنشین رونمایی کرده است که قابلیت رانندگی خودکار دارد. این محصول، فاقد کابین راننده است.

تنها چند وقت پیش بود که ولوو خودروی مفهومی 360C را معرفی کرد. 360C یک خودروی مفهومی با قابلیت‌ رانندگی خودکار است که هیچگونه نیازی به دخالت انسان در امور هدایت خودرو ندارد. حال ولوو پا را از این هم فراتر گذاشته و رانندگی خودکار را به دنیای کامیون‌ها وارد کرده است.

کامیون خودران برقی و بدون سرنشین ولوو با نام ورا (Vera) در آلمان و شهر برلین رونمایی شد. ولوو انتظار دارد تا در آینده‌ی نه چندان دور این محصول را به منظور استفاده در بنادر و مراکز پشتیبانی بزرگ وارد بازار کند. ولوو ورا از پیشرانه‌ی تمام الکتریکی استفاده می‌کند و بخش فنی و باتری‌های آن با نخستین کامیون الکتریکی ولوو که اوایل امسال رونمایی شده بود یکسان است.

ولوو

گرچه ولوو مشخصات دقیق مدل ورا را اعلام نکرده است اما کامیون برقی این شرکت به یک پیشرانه‌ی الکتریکی 180 کیلو وات و پک باتری‌های لیتیوم یون با ظرفیت 100 الی 300 کیلووات ساعت مجهز است که با هر بار شارژ می‌تواند شعاع حرکتی 300 کیلومتر برای این کامیون به ارمغان آورد. انتظار می‌رود که کامیون ورا نیز دارای مشخصات مشابهی باشد.

ولوو یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین مشخصات این کامیون کشنده را اعلام کرده است. گفته می‌شود که این کشنده می‌تواند تریلری با وزن 32 تن را یدک بکشد.

ولوو

شرکت ولوو بر این باور است که کامیون‌هایی همانند ورا برای استفاده در صنایع و کارخانه‌هایی که نیاز زیادی به کامیون برای حمل‌ونقل دارند بسیار مفید است. نیکل کارلسون معاون بخش خودروهای بدون سرنشین ولوو می‌گوید: در صورتی که ما شروع به استفاده از خودروهای بدون سرنشین برقی کنیم دیگر هیچگونه آلودگی صوتی و زیست محیطی وجود نخواهد داشت. این خودروها توانایی خواهند داشت تا در هر ساعتی از شبانه روز کار کنند. عملیاتی شدن آن‌ها می‌تواند سبب گسترش زیرساخت‌های مربوطه شود تا به این ترتیب حمل‌ونقل جاده‌ای در مقایسه با روش فعلی آسان‌تر شده هزینه‌ها کاهش یابد.

کامیون ورا به احتمال زیاد به یک شبکه‌ی ابری متصل است و اطلاعات مربوطه را در آن به اشتراک می‌گذارد. به این ترتیب می‌توان عملکرد این کامیون را کاملا تحت کنترل داشت و بسیاری پارارمتر‌ها همانند اطلاعات مسیر، میزان بار و نیازهای عملیاتی کامیون را مورد بررسی قرار داد. ولوو بر این باور است که در آینده همچنان رانندگان بیشترین نقش را در کامیون‌ها خواهند داشت اما در محل‌های محدود مثل بنادر، شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های بزرگ، کامیون‌های خودران زودتر عملیاتی‌ خواهند شد و به صرفه‌تر هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اسلام مرادزاده:
کشنده بدون سر نشین عالیه فقط باید دو منظوره ساخته بشه شاید در جاهایی به مشکل خورد که حتما همین طور پس باید فضا برای راننده و امکاناتی بتوان با راننده کشنده رو هدایت کرد وجود داشته باشد ممنون از شرکت ولو با ماشین بسیار خوب وعالی .
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>