اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشاورزی

فکر می کنید می توانید ترکیبی را پشت سر بگذارید؟ پنج تا 10 سال پیش این مسابقه نبود. یک اپراتور باتجربه دقیقاً می داند چه زمانی سرعت را کاهش دهد، سرعت دهد، سرعت روتور را کاهش دهد، و مقعر را باز کرده و حفره را روی سطل دانه تنظیم کند تا بیشترین دانه در مخزن بدون خرد شدن هسته ها به دست آید.اما با پیشرفت در فناوری سنسورها با ترکیب هوش مصنوعی و توانایی تنظیم خودکار بر اساس شرایط برداشت انجام این کار سریع تر از آن است که راننده با فشار دادن دستی یک دکمه برای تغییر این کار را انجام دهد.

با سطح اتوماسیون داخلی که امروزه در دسترس است، شما نیازی به سال ها تجربه ندارید تا یک اپراتور ترکیبی مؤثر باشید. فناوری ارائه شده در کمباین های جدید می تواند یک اپراتور مبتدی یا پاره وقت را بسیار کارآمد و یک اپراتور با تجربه را بهتر کند.همه ترکیبات تجاری در مقیاس تجاری که امروز خریداری می کنید دارای سطحی از "رفتار پیش بینی کار" هستند. اساس کار این فناوری این است که سنسورها پارامترها را ترکیب می کنند و محرک ها تنظیمات را تنظیم می کنند. این کار به صورت بلادرنگ و بدون دخالت اپراتور انجام می شود.

در عملیات بزرگ تر که همزمان چندین ترکیب وجود دارد، این فناوری به یک اپراتور مجرب اجازه می دهد تا پارامترهای برداشت را روی همه ماشین ها تنظیم کند تا عملکرد سازگار و کارآمد را تضمین کند - مهم نیست چه کسی روی صندلی اپراتور است.کمباین، حجم محصول را در فیدر حس می کند و سرعت زمینی کمباین را قبل از وقوع بارهای حداکثری سیستم تنظیم می کند. منفعت؟ این، تجهیزات را در بالاترین سطح بهره وری در هر زمان برای نتایج بهتر برداشت نگه می دارد.

با استفاده از حسگرهای موجود در کمباین، فناوری های Cruise Pilot و Cemos Automatic سه عملکرد مختلف کمباین را کنترل می کنند: سرعت شیب دار یا "توان"، جداسازی و تمیز کردن. سپس با تغییر شرایط برداشت، تنظیمات هماهنگ دستگاه را تنظیم می کند. اپراتور می تواند نتیجه نهایی برای هر تابع را مطابق تصویر ارائه شده به او انتخاب کند.

Cruise Pilot سرعت برداشت را برای بهترین نتایج بر اساس بار موتور کنترل می کند. بسته به حالت سفر، سیستم همزمان چندین پارامتر را برای کنترل، کنترل می کند: سرعت زمین، حجم محصول در فیدر، بار موتور و تلفات دانه. سه حالت سفر بر اساس بار موتور موجود است: سرعت ثابت، توان ثابت و توان ثابت با تلفات.Cemos Automatic ترکیبی از سیستم های نظافت و جداسازی را به طور خودکار کنترل می کند. جداسازی محصول از طریق تنظیمات خودکار و سرعت روتور و موقعیت پوشش روتور بهینه می شود.تمیز کردن محصول با تعدیل مداوم سرعت فن و باز و بسته شدن الک های بالا و پایین بهینه می شود.

اپراتور می تواند یکی از چهار نتیجه دلخواه را انتخاب کند: حداکثر توان (برای پنجره های تنگ برداشت)؛ حداقل مصرف سوخت (برای بهره وری)؛ کیفیت عالی آسیاب (برای بهترین نتایج دانه)؛ و متعادل (که سه استراتژی دیگر را ترکیب می کند).کاربردها و قابلیت های بالقوه شامل تصفیه خاک مخصوص محل، عملکرد سیستم های فرمان اتوماتیک، نظارت و مدیریت دستگاه و همچنین ارزیابی و استفاده از داده ها برای فهرست های میدانی است. در حین سفر بر روی مزرعه، سنسور شدت برگ سبز و تراکم محصول را اندازه گیری می کند تا نیازهای نیتروژن فعلی برای قطعات خاص را محاسبه کند. این سیستم همچنین می تواند برای مدیریت آفات مورد استفاده قرار گیرد.

این برنامه امکان هماهنگی حمل و نقل دانه در هنگام برداشت، و صرفه جویی در وقت و پول را ممکن می سازد. همه رانندگان در یک زنجیره لجستیک به طور مداوم از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی در مورد موقعیت و میزان پر شدن دانه های کمباین در ناوگان مطلع می شوند. این اطلاعات به راننده کمک می کند تا بلافاصله تصمیم بگیرد کدام کمباین را بعد باید خالی کند و کدام مسیر را برای آن تعیین کند.

پیمانکاران می توانند از این برنامه برای بهینه سازی مدیریت ناوگان در یک فرایند کاری در حال اجرا از طریق پایانه های تلفن همراه استفاده کنند یا زمان های متوقف شده را به صورت بلادرنگ تشخیص داده و به سرعت واکنش نشان دهند. حتی می توان با استفاده از عملکرد TONI داده های پخش کننده را نیز ضبط کرد. بنابراین این سیستم شفافیت و امنیت بهینه، داده ها را برای اسناد و اهداف کنترل داخلی ارائه می دهد.موارد برجسته شامل جدیدترین برنامه های کاربردی برای ایجاد کاتالوگ های نمودار و ثبت داده های تلفن همراه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>