اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انرژی

برق اهمیت خود را افزایش می دهد. اگر بخواهیم به تغییرات آب و هوایی بپردازیم و آلودگی هوا را کاهش دهیم، باید استفاده از تمام منابع انرژی کم کربن را که هسته ای بخش مهمی از آن است افزایش دهیم.
با وجود رشد شدید انرژی های تجدید پذیر در چند دهه گذشته، سوخت های فسیلی همچنان در سراسر جهان غالب هستند. استفاده از آنها برای تولید برق به دو صورت مطلق و نسبی همچنان در حال افزایش است.

برای پاسخ گویی به تقاضای روزافزون برای انرژی پایدار، انجمن جهانی هسته ای برنامه هارمونی را معرفی کرده است که بر اساس آن نیروی هسته ای حداقل 25 درصد از برق را قبل از سال 2050 تأمین می کند. این بدان معناست که تا آن زمان تولید هسته ای باید در سطح جهان سه برابر شود. به منظور کاهش شدید سطح سوخت های فسیلی، انرژی های هسته ای و تجدید پذیر باید با یکدیگر همکاری کنند تا از منبع انرژی قابل اطمینان، مقرون به صرفه و پاک در آینده اطمینان حاصل شود.

برنامه کاغذ سفید غول پیکر خاموش (Silent Giant white paper) انجمن جهانی هسته ای اطلاعات بیشتری در مورد نیاز به انرژی هسته ای در یک سیستم انرژی پاک ارائه می دهد.در دنیایی که بر اصلاحات کوتاه مدت متمرکز شده است، بسیاری از ویژگی هایی که انرژی هسته ای را تبدیل به یک بازیگر کلیدی در گذار به یک جهان پایدار می کند، به درستی ارزش گذاری نمی شوند و اغلب به عنوان امری مسلم تلقی می شوند.

با تأمل بر گفتمان رایج در دنیای سیاست انرژی به نظر می رسد که تجدید پذیرها و فقط تجدیدپذیرها به تنهایی مسئول و قادر به ارائه یک سیستم انرژی بدون کربن خواهند بود - و تحقق این امر فقط یک مسئله زمان است. واقعیت امروز این است که هم انتشار جهانی دی اکسید کربن و هم استفاده از سوخت های فسیلی همچنان در حال افزایش است. این نه تنها نبرد با تغییرات آب و هوایی را بسیار سخت تر می کند، بلکه سالانه منجر به مرگ صدها هزار نفر بر اثر آلودگی می شود.

برق رسانی گسترده به عنوان یک ابزار کلیدی برای کربن زدایی بخش هایی است که به طور سنتی از سوخت های فسیلی استفاده می کنند. با افزایش مصرف برق و افزایش مزایای برق برای همه مردم، تقاضا به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>