اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

کاشی های سقفی خورشیدی اختراع جدیدی هستند که می توانند تا حد زیادی به کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های برق کمک کنند. انرژی خورشیدی می تواند با هزینه بسیار اندکی، گرمای منزل شما را تأمین کند. اگرچه انرژی های جایگزین دیگری نیز وجود دارند که ممکن است جذاب تر باشند؛ اما انرژی خورشیدی، انرژی بی پایان و احتمالاً بدون زحمت ترین آن هاست.

درگذشته این سیستم های خورشیدی آن چنان گران بودند که هرکسی نمی توانست از عهده خرید و نصب آن ها برای منزلش برآید؛ اما امروزه قیمت این سیستم ها تا حدی کاهش یافته که مردم می توانند آن ها را در خانه خود نصب کرده و در فصول مختلف سال استفاده نمایند. اگرچه وجود روزهای آفتابی برای داغ کردن آب و گرم کردن خانه خیلی مهم است؛ ولی اگر آفتاب کافی وجود نداشته باشد باید از راهکارهای دیگر برای گرم کردن آب یا خانه استفاده کرد.

کاشی های خورشیدی فتوولتائیک به تناسب پانل های خورشیدی معمولی نصب شده در سقف منازل، زیباتر بوده و عملکرد بهتری دارند. با توجه به نوآوری موجود در این کاشی های خورشیدی جدید، پانل های خورشیدی فعلی می توانند برای همیشه بازنشسته شوند. این کاشی ها از خاک رس ساخته شده اند که پانل های خورشیدی کوچکی درون آن ها جاسازی شده که باید در معرض نور خورشید قرار گیرند. با توجه به شکل این کاشی ها، نصب آن ها بسیار ساده است. اگرچه این کاشی ها بسیار کوچک هستند اما بازده انرژی بسیار بالایی دارند.

علاوه بر این، کاشی های خورشیدی شفافی نیز طراحی شده اند که ازلحاظ زیبایی شناسی ساختمان در حد اعلای خود هستند. اگرچه این کاشی ها از پلکسی گلس یا پی ام ام ای ساخته شده اند اما در برابر تمامی شرایط آب و هوایی مقاوم هستند. این مواد اجازه می دهند تا 90 درصد نور طبیعی خورشید مستقیماً به داخل منزل بتابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>