اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هیدروکسی

HEC یک مشتق پلی ساکارید است که دارای خاصیت ضخیم کننده، امولسیون کننده، تشکیل دهنده حباب، نگه دارنده آب و تثبیت کننده ژل است. این ماده به صورت پودری، کاملا بی بو، بی مزه، غیر سمی و رنگ آن زرد روشن است، که به راحتی در آب سرد و گرم حل می شود اما در اکثر حلال های آلی نامحلول است. به دلیل داشتن خاصیت غیریونی و محلول در آب به عنوان یک ماده اصلی در بسیاری از محصولات تمیزکننده خانگی، روان کننده ها و مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده معمولا به عنوان یک ماده سازنده در داروهای مورد استفاده در چشم پزشکی، مانند محلول های اشک مصنوعی کاربرد دارد. از جمله کاربردهای دیگر آن می توان به استفاده در رنگ، جوهر، چسب، لوازم آرایشی، منسوجات، سیمان، سرامیک و محصولات کاغذی اشاره کرد. ساختار شیمیایی آن به صورت شکل زیر است.

هنگامی که در آب حل می شود، یک محلول شفاف چسبناک تشکیل می دهد که دارای رفتار غیر یونی است. گروه های هیدروکسیل موجود در زنجیره های جانبی HEC می توانند با بخش های آبگریز واکنش بدهند، و از این طریق می توان خواص این ماده را بهبود بخشید. به طور مثال اتصال زنجیره های پلی اتر بر روی سلولز (آلکوکسیلاسیون) منجر به تولید HEC آبگریز می شود.

متیل هیدروکسی اتیل سلولز (MHEC)

MHEC یک پودر یا گرانول سفید رنگ، زرد مایل به سفید یا خاکستری مایل به سفید است. یک اتر سلولز است که بر پایه متیل سلولز ساخته شده است. این محصول را می توان از ماده اولیه پنبه با خلوص بالا تولید کرد. این ماده هیچ گونه چربی حیوانی ندارد. متیل هیدروکسی اتیل سلولز در آب سرد و بسیاری از حلال های الی انحلال پذیر است.

از جمله کاربردهای آن می توان به خاصیت ضخیم کنندگی، نگه دارنده آب و استفاده در ساخت جوهر اشاره کرد. این ماده یک افزودنی خب برای مواد پودری است. به عنوان عامل ژل کننده و نگهدارنده آب در سیمان و گچ استفاده می شود. علاوه بر این از MHEC به عنوان افزودنی برای خمیردندان، مواد آرایشی و مواد شوینده نیز استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>