اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتیلن

این دارو فقط برای پوست و باید توسط افراد متخصص اعمال شود. از اعمال دارو بر روی پوست زخمی و یا غشاهای مخاطی (مثلا داخل دهان یا بینی)، اسپری به داخل چشم و استنشاق آن خودداری کنید.این دارو قابل اشتعال است، لذا از استفاده در نزدیکی شعله و یا ترکیبات الکتریکی که می توانند موجب آتش سوزی شوند، خودداری کنید.

قبل از اعمال اتیل کلراید بر روی جای تزریق و محل جراحی موضعی باید محل را با یک ماده ضدعفونی کننده چسپاند. برای پوشاندن محل های اطراف محل جراحی می توان از وازلین استفاده کرد. محفظه کلرواتان باید 8-23 سانتی متر از پوست درو نگه داشته شود. اگر اتیل کلراید در بطری باشد باید آن را به صورت وارونه نگداشت و به مدت 3-7 ثانیه بر روی پوست اعمال کرد. اگر دارو درون قوطی aerosol، باید ان را به صورت صاف نگه داشته و به مدت 4-10 ثانیه بر روی پوست اعمال کرد.

عمل اسپری کردن تا زمانی ادامه پیدا می کند که پوست سفید شود و قبل از یخ زدن پوست متوقف خواهد شد. اثر بی حسی کلرواتان فقط برای چند ثانیه تا یک دقیقه ادامه دارد و عمل مورد نظر بر روی پوست باید سریع انجام شود. برای تسکین درد عضلانی عمیق، اسپری را باید به فاصله 30-45 سانتی متر از عضله دور نگه داشت، سپس در یک حرکت گسترده با سرعت 10 سانتی متر بر ثانیه کل عضله را باید تا منطقه درد پوشش داد. در طی این عمل عضله باید کامل کشیده شده و حرکت کامل شود تا درد تسکین یابد.

سایر کاربردهای اتیل کلراید

ساخت اتیل سلولز: اتیل کلراید با سدیم سلولز واکنش داده و تولید اتیل سلولز می کند. رزین های اتیل سلولز به صورت گسترده در پوشش دهی، تشکیل فیلم، اتصال و بهبود عملکرد در محدوده وسیعی از محصولات ( از پوشش های صنعتی گرفته تا مواد دارویی) مورد استفاده قرار می گیرد. در کشوری مانند آمریکا ساخت اتیل سلولز بیشترین استفاده صنعتی کلرواتان را شامل می شود.

استایرن: استایرن از اتیل بنزن ساخته می شود که عموما توسط اتیلاسیون فریدل کرافتس بنزن و اتیل کلراید تولید می شود. استایرن در تولید ترکیبات پلیمری خصوصا لاستیک، پلاستیک، فایبرگلس، اتومبیل، قطعات قایق و ظروف غذا به کار برده می شود.

تولید مواد شیمیایی: کلرواتان به عنوان یک ماده واسطه فعال در بسیاری از واکنش ها استفاده می شود.
تترا اتیل سرب (افزودنی بنزین): در گذشته از این ترکیب در تولید تترا اتیل سرب که یک افزودنی ضد ضربه در بنزین های دارای سرب است، استفاده می شد. با توجه به محدودیت های قانونی و محیط زیستی که در مورد بنزین های سربی در اکثر کشورها اعمال شده است، استفاده از این ماده در این زمینه کاهش زیادی داشته داشته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>