اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیمی

شرکت Solvay گرید جدیدی از پلیمر PEEK معرفی کرد که در تولید قطعات سیستم ترمز دقیق و پمپ الکترونیکی وسایل نقلیه الکتریکی به کار می رود.PEEK پر شده با فیبر کربن به طور معمول برای سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و اجزای کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) مانند تاپت، سوپاپ و پیستون استفاده می شود.این گرید جدید با بهبود ویژگی های جریان مواد و سطح قطعات بیش از پیش می تواند جایگزین فلزات شود.

پیستون های ABS/ESC نقش مهمی در عملکرد واحد هیدرولیک ایفا می کنند. این سیستم ترکیبی از یک پمپ الکترونیکی، واحد کنترل الکترونیکی (ECU)، دریچه هایی که فشار ترمز را در چرخ ها کنترل می کند و سنسورهایی که سرعت چرخ ها را اندازه گیری می کند، است. پیستون وظیفه حرکت دادن شیر به وسیله کنترل منبع روغن ترمز را بر عهده دارد.جایگزینی فلز با پیستون های پلیمری به ماده ای نیاز دارد که خواص ویژه شامل ضریب اصطکاک، مقاومت مکانیکی، کنترل تحمل ابعادی و قابلیت آب بندی را فراهم می کند.

جایگزینی آلومینیوم موجود در قطعات دقیق، مانند پیستون ABS، باعث کاهش هزینه های کلی و همچنین افزایش بهره وری می شود. ماده جدید، جریان پذیری مورد نیاز برای پر کردن قطعات را که طول آنها تقریباً 15 میلی متر است ارائه می دهد و در عین حال مقاومت مورد نیاز برای پیستون های ABS/ESC را نیز برآورده می کند.

برایان بالنو، مدیر بازاریابی و حمل و نقل در بخش مواد Solvay گفت: " این گرید جدید پر شده با کربن، درست در زمانی که تولیدکنندگان به دنبال افزایش آب بندی و عملکرد مکانیکی هستند معرفی شده است و می تواند یک راه حل واقعی برای بازار وسایل نقلیه الکتریکی باشد. این مجموعه تخصصی همچنین شامل PPA برای پیستون های ABS/ESC، درپوش انتهای موتور، شیر برقی، سنسورهای تقویت کننده ترمز و محفظه ترمز پارکینگ الکترونیکی و PPS برای پیستون ترمز و محفظه سوپاپ؛ و PFPE برای روانکارهای ترمز پارکینگ برقی است. "

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>