اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاستیک

کنسرسیوم Carbios، L''Oréal، Nestlé Waters، PepsiCo و Suntory Beverage & Food Europe از تولید موفقیت آمیز اولین بطری های پلاستیکی PET گرید غذایی در جهان با استفاده از پلاستیک به دست آمده از فرآیند بازیافت آنزیمی، خبر داد.

هر کدام از شرکت های عضو کنسرسیوم بطری های نمونه ای را بر اساس فناوری بازیافت آنزیمیPET شرکت Carbios برای برخی از محصولات برجسته خود از جمله: Biotherm، Perrier، Pepsi Max و Orangina تولید کرده اند.این اتفاق نتیجه 10 سال تحقیق و تلاش Carbios برای ایجاد یک فرآیند جدید و سوپرشارژ کردن آنزیمی است که به طور طبیعی در کمپوست وجود دارد و غشاهای برگ گیاهان مرده را از بین می برد.

Carbios با استفاده از تطبیق آنزیم توانسته این فناوری را طوری تنظیم و بهینه کند که بتواند هر نوع پلاستیک PET را (بدون در نظر گرفتن رنگ و پیچیدگی) به عناصر سازنده آن تجزیه و به پلاستیک بکر جدید با کیفیت بالا تبدیل کند. با استفاده از فرآیند اختراع شده توسط کاربیوس، پلاستیک های PET که قرار بود دور ریخته و یا سوزانده شوند، اکنون می توانند به سیستم مدور بازیافت مداوم بازگردند. این فرآیند، 97 درصد از پلاستیک را تنها در 16 ساعت تجزیه می کند و 10 هزار بار کارآمدتر از هر آزمایش بازیافت بیولوژیکی پلاستیک دیگری است.

این برندها در تلاشند تا این نوآوری را تا اندازه تامین تقاضای جهان برای راه حل های بسته بندی پایدار گسترش دهند.Carbios قصد دارد یک واحد آزمایشی را تا سپتامبر 2021 راه اندازی کند و سپس ساخت یک تأسیسات صنعتی با ظرفیت 40 هزار تن تا سال 2025 را آغاز کند.

بازیافت آنزیمی بر مسئله تخریب در بازیافت معمولی غلبه می کند و می تواند بر روی هر نوع پلاستیک PET استفاده شود. این فرآیند می تواند میزان انتشار کربن را در مقایسه با روش هایی که ترکیبی از دفن یا سوزاندن زباله هستند تا 30 درصد کاهش دهد.تولید این بطری های متنوع گرید غذایی نقطه عطف مهمی در اعتبارسنجی فناوری Carbios توسط کنسرسیوم خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>