اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی

یک شرکت جهانی تولیدی فیلم بیوپلاستیک به نام EarthFirst Films، از اتمام موفقیت آمیز اولین تولید تجاری فیلم بسته بندی کمپوست پذیر خانگی PHA خبر داد.اگرچه مواد PHA تأیید شده اند، اما این فیلم باید قبل از صدور گواهینامه کامل آزمایشات تجزیه بیولوژیکی و کمپوست پذیری خانگی را طی کند.

ماده اولیه این فیلم Nodax PHA شرکت Danimer Scientific می باشد و برای طیف گسترده ای از مصارف از جمله مواد غذایی، نوشیدنی، خرده فروشی مواد غذایی، رستوران های خدمات سریع، خدمات غذای استادیوم و بسیاری دیگر از کالاهای بسته بندی شده مصرفی (CPG) و بخش های صنعتی طراحی شده است.

جورج توماس، مدیرعامل EarthFirst Films گفت: " این اولین مورد از فیلم های پیشرفته جدید قابل کمپوست خانگی است که در 12 تا 18 ماه آینده راه اندازی خواهیم کرد. از اضافه کردن PHA به مجموعه فیلم های بیوپلیمری EarthFirst فوق العاده هیجان زده ایم و از دانیمر بابت پشتیبانی از ما برای موفقیت در این امر قدردانی می کنیم."

کریس شفر، مدیر بازاریابی جهانی شرکت افزود: "فیلم های خانگی قابل کمپوست، شتاب دهنده ای جهت گسترش بیشتر گزینه های پایان عمر (EOL) برای بسته بندی های انعطاف پذیر هستند. ما متعهد شدیم تا به برندها جهت پاسخگویی به نیاز مشتریانشان در زمینه کاهش اثر کربنی بسته بندی کمک کنیم. "

این شرکت سال گذشته در ماه سپتامبر اعلام کرد که قصد دارد فیلم های کمپوست پذیر خانگی با استفاده از مواد PHA تهیه شده توسط Danimer Scientific تولید کند. PHA یک جایگزین زیست تخریب پذیر برای پلاستیک های پتروشیمی است و از مواد پایدار مانند روغن کانولا ساخته شده است.

شرکت EarthFirst Films by Plastic Suppliers, Inc. (PSI) یک تولیدکننده جهانی فیلم های درزگیر و مانع قابل کمپوست بیوپلیمری برای مصارف مواد غذایی، آشامیدنی، رستوران های سریع سرویس و سایر کالاهای بسته بندی شده در بازارهای صنعتی و مصرف کنندگان است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>