اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاستیک

شرکت نوآورانه Perstorp در حوزه مواد شیمیایی در بازار PVC با معرفی یک پلاستی سایزر معمولی که بخشی از آن از مواد اولیه تجدیدپذیر با استفاده از مفهوم تعادل جرم قابل ردیابی تشکیل شده است، گامی تازه برداشت.Emoltene 100 Pro یک فتالات دیپروپیل هپتیل (DPHP) است که برای پشتیبانی از استفاده از منابع پایدار مانند مواد اولیه تجدیدپذیر و بازیافت شده و کاهش انتشار دی اکسید کربن در سراسر زنجیره ارزش طراحی شده است.

جهت تسهیل استفاده توسط کاربران، Emoltene 100 Pro آماده است تا مستقیماً به فرمولاسیون های قابل انعطاف PVC موجود اضافه شود. این پلاستی سایزر از نظر عملکردی مشابه Emoltene 100 فعلی است، با این تفاوت که اثر کربنی کمتری دارد.Emoltene 100 Pro در دو گرید با سطوح مختلف از محتوای تجدیدپذیر در دسترس خواهد بود: گرید اول با 14 درصد محتوای تجدیدپذیر اکنون موجود است، و گرید دوم، با 71 درصد محتوای تجدیدپذیر قرار است در آینده نزدیک در دسترس قرار گیرد.

مارتین هانسون، مدیر بازرگانی Perstorp گفت: " مفتخریم که Emoltene 100 Pro را به سبد محصولات Pro-Environment خود اضافه کردیم. پلاستی سایزر اصلی Emoltene 100 را از سال 2009 به بازار عرضه کردیم و از آن زمان تاکنون عملکرد آن از نظر دوام و انعطاف پذیری به ویژه برای کاربردهای سخت در فضای باز ثابت شده است. این عملکرد خوب باعث شد تا همان مولکول DPHP را با طراحی پایدارتر، مطابق با خواسته های مشتریان و همچنین روند پایداری جهانی در صنعت خودرو و ساخت و ساز، ارائه دهیم. "

محتوای تجدیدپذیر گرید اول Emoltene 100 Pro بیوگاز است که جایگزین گاز طبیعی فسیلی به عنوان ماده اولیه می شود. Emoltene 100 Proو همچنین کلیه محصولات Perstorp Pro-Environment دارای گواهینامه ISCC PLUS هستند. داشتن گواهینامه ISCC PLUS همچنین به معنای انطباق مواد اولیه پایدار با ISCC در تمام قسمت های زنجیره ارزش تا مبدا است. همچنین به کلیه مشتریان Pro-Environment اطلاعاتی در مورد مقدار GHG (گاز گلخانه ای) محصول داده می شود.

طی چند سال گذشته، Perstorp به طور قابل توجهی سبد محصولات ''''''''Pro-Environment'''''''' خود را که از مواد اولیه تجدید پذیر و/یا بازیافت شده ساخته شده، گسترش داده است تا بتواند پلیول ها، مواد یخ زدایی، نرم کننده ها، اسیدها، آلدئیدها و الکل ها را پوشش دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>