اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پلاستیک


پلی سولفون (PSU)

این رزین یک ترموپلاستیک آمورف، شفاف و کهربایی روشن است و پایداری ذوب خوبی از خود نشان می دهد که ساخت آن را با روش های معمول پردازش گرمانرم امکان پذیر می کند. PSU همچنین دارای خصوصیات مکانیکی، الکتریکی و ترموفیزیکی برجسته و همچنین پایداری شیمیایی و هیدرولیتیکی عالی است. گرد هم آمدن این ویژگی ها در کنار هم باعث شده تا این رزین برای اجزایی که در معرض بخار و آب گرم قرار می گیرند، مانند اجزای لوله کشی، قطعات پلاستیکی قابل استریل برای وسایل پزشکی و غشاهای تصفیه آب، جداسازی گاز و غیره، مناسب باشد.

پلی فتالیمید (PPA)

پلی آمیدهای نیمه آروماتیکی مانند PPA اغلب جایگزینی مقرون به صرفه برای آرامیدهای آروماتیکی و گران قیمت هستند. PPAبا ترکیبی از گروه های آروماتیکی و آلیفاتیکی، میزان جذب رطوبت را تا حد زیادی کاهش می دهد، که منجر به تغییرات ابعادی اندک و خواص پایدارتر می شود. این ماده برای محصولاتی مناسب است که برای مدت طولانی در معرض مواد شیمیایی سخت و دما بالا قرار می گیرند. بنابراین، کاربردهای متداول این مواد قطعات موتور، پمپ های خنک کننده، پدهای یاتاقان، تشدیدکننده ها و موارد دیگر است.

پلی فنیلن سولفید (PPS)

PPS دارای نقطه ذوب بسیار بالا و حلالیت ضعیف است. PPS به دلیل ساختار حلقوی آروماتیکی از مقاومت گرمایی و شیمیایی برجسته، پایداری ابعادی خوب و مقاومت کششی و ساختاری بالایی برخوردار است. همچنین، قطعات ساخته شده با PPS دارای قابلیت پیشگیرنده شعله و خصوصیات الکتریکی استثنایی هستند. کاربردهای متداول آن شامل قطعات الکتریکی و الکترونیکی و قطعات مکانیکی در اتومبیل و مهندسی دقیق است.

اکسیدپلی فنیلن (PPO)

PPO در عین استحکام کششی و ضربه ای عالی، مقاومت فوق العاده ای در برابر مواد شیمیایی از جمله آب و بخار دارد. با این حال، به ترک خوردگی استرس حساس است و به دلیل دمای گذار شیشه ای بالا، در پردازش مذاب مشکل ایجاد می کند. به همین دلیل، جهت استفاده در برنامه های کاربردی در صنعت خودرو و الکترونیک از جمله قطعات پمپ، پروانه های فن، پشتیبانی از کاتالیزور و موارد دیگر، این رزین اغلب با پلی استایرن مقاوم (HIPS) مخلوط می شود.

پلی استایرن سندیوتاکتیک (SPS)

این پلاستیک جایگزین که اغلب با نام Xarec شناخته می شود، اولین رزین پلی استایرن سندیوتاکتیک (SPS) است. ساختار نوآورانه این رزین، قابلیت های مختلفی را که بسیاری در پی آن هستند، به ارمغان می آورد. SPS در برابر هیدرولیز و گرما مقاوم است. در برابر خوردگی توسط اسیدها و مواد قلیایی مختلف، از جمله روغن اتومبیل و ضد یخ مقاوم شیمیایی دارد. همچنین، وزن مخصوص کم آن، وزن و هزینه قطعات را کاهش می دهد. SPS برای اجزای الکترونیکی وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی و همچنین لوازم خانگی روزمره مناسب است. علاوه بر این، با محیط زیست سازگار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>