اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روغن صنعتی

در دنیای روانکارها، نگرانی در مورد هزینه های نگهداری مواد در انبارها یک چالش جهانی محسوب می شود که بسیاری از شرکت ها را به دردسر انداخته است.محافظت از ذخایر مواد امری بسیار مهم می باشد. ذخیره مناسب، تضمین ‍ کننده کیفیت روانکار است و از اتلاف آن جلوگیری می کند. استفاده از روش های کارآمد ذخیره سازی روانکار به افزایش بازده عملیاتی شما کمک می کند.

ذخیره سازی خشک و خنک مایعات

اگرچه نگهداری روانکار در شرایط کنترل شده بهترین گزینه می باشد، اما نگه داشتن ظروف ذخیره سازی مایعات در فضای داخلی و به دور از عوامل بیرونی، گزینه بعدی است. نور مستقیم خورشید می تواند مایعات را تا بیش از 150 درجه فارنهایت گرم کند و باعث اکسیداسیون زودرس شود که ممکن است منجر به وارنیش و نامحلول شدن مواد افزودنی گردد. همچنین، نوسانات دما می تواند باعث انبساط و انقباض ظروف شود و راه هایی برای نفوذ رطوبت باز کند. آب می تواند برای روانکار بسیار مضر باشد.

ثبات یخ زدگی/ ذوب شدن

تحویل محموله ها در هوای سرد ممکن است بر نحوه استفاده از سیالات تأثیر بگذارد. تامین کننده از یخ زدگی یا مایع بودن سیال آگاه است. هر نوع مایعات یخ زده باید قبل از استفاده کاملاً ذوب شود زیرا برخی از اجزا در دماهای متفاوت نسبت به بقیه ذوب می شوند.

برچسب گذاری مناسب

آسیب در حمل و نقل، نشت یا پاشش سیال و موارد دیگر می تواند به برچسب روی ظروف صدمه وارد کند و یک "مایع ناشناخته" به جا بگذارد. از برچسب روی هر ظرف روانکاری که وارد تأسیسات می شود محافظت کنید تا ناچار به دور ریختن موادی که نامشان را نمی دانید، نشوید.

توزیع کامل

داشتن تأسیسات و ظرف مناسب کمک می کند تا بیشترین میزان سیال ممکن را از ظرف خارج کنید. مواردی مانند سیستم های رکینگ که درام ها را در زاویه یا انتهای مخروطی بر روی مخازن بزرگ تر قرار می دهند تا مایع کاملا تخلیه شود، دو نمونه از توزیع کارآمد مایعات هستند.همیشه طول خطوط انتقال را به حداقل برسانید تا میزان زباله و آلودگی بالقوه مایع در خطوط را محدود کنید.

چرخش سهام

روانکارها عمر قفسه ای محدودی دارند و برای عملکرد مطلوب باید در اسرع وقت استفاده شوند. روغن ها و گریس های مستقیم بیشترین ماندگاری را خواهند داشت، با این حال حداکثر تا 3 سال بعد از تاریخ تولید باقی می ماند. عمر پاک کننده ها و مایعات سازنده فلزات قابل رقیق شدن در آب بسیار کمتر است (معمولاً 1 سال). بنابراین، همیشه به تاریخ انقضای سیالاتی که نگهداری می کنید، دقت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>