اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاستیک

شرکت Muller Technology، متخصص در زمینه برچسب زنی IML، یک سیستم اتوماسیون جدید IML برای تولید سطل های پنج گالنی راه اندازی کرده است که می تواند باعث کاهش هزینه و بهبود بهره وری، کیفیت گرافیکی و ظاهر محصول شود.سیستم IML در مقایسه با سیستم های استاندارد حساس به فشار و چاپ، که زمانبر می باشند و نیاز به هندلینگ دوتایی قطعات دارند، بسیار پیشرفته تر است.

برخلاف اروپا که IML به طیف وسیعی از کاربردهای بسته بندی راه پیدا کرده، مولر خاطرنشان می کند که توسعه این فناوری در آمریکای شمالی کندتر می باشد. با این حال، به گفته تاراس کنووال مدیر فروش و بازاریابی آمریکای شمالی، با توجه به تقاضای برندها و تولیدکنندگان، احتمالا این میزان در سال جاری تا 40 درصد افزایش خواهد یافت.

کنووال گفت: " این فناوری IML به تولیدکنندگان سطل این امکان را می دهد که بدون هیچگونه تغییر در زیرساخت ها از آن استفاده کنند و به وسیله آن ردپای کربنی کمتری از خود به جای بگذارند و هزینه ها را کاهش دهند."

سیستم یک تکه IML کمتر از هشت فوت عرض دارد - عرض سیستم های IML مشابه به طور متوسط 12 تا 14 فوت است. مولر گفت، این دستگاه به راحتی در خطوط تولید غیر IML قرار می گیرد و به هیچ وجه نیازی به تنظیم در چیدمان کف، با توجه به ارتفاع دستگاه قالب گیری تزریقی، ندارد.

سیستم IML برچسب پلی پروپیلن را در داخل قالب قرار داده، سطل را پس از قالب گیری برداشته و به یک ایستگاه بازرسی بصری منتقل می کند. سپس سطل به قسمت مونتاژ هدایت می شود.این سیستم ها را می توان به راحتی از قالب های یک حفره ای به دو حفره ای تبدیل و تولید سطل های یک تا پنج گالنی را امکان پذیر کرد.

سیستم جدید مولر از موقعیت یابی دیجیتال برای قرارگیری برچسب برخوردار است که احتمال ایجاد هزینه بالای اسقاط سطل به دلیل عدم انطباق برچسب را به صفر می رساند. این سیستم همچنین دارای قابلیت تغییر سریع است. ماندرل های ساختگی چرخشی درزهای برچسب را در مکان های مختلف ایجاد می کنند.مولر سیستم های IML خود را در ایالات متحده در تأسیساتFort Collins و در سوئیس در کارخانه Conthey خود ساخته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>